اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - 27 July 2020
نوبخت:
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی پروژه‌هایی که تا پایان سال جاری قابل افتتاح و بهره‌برداری هستند، در اولویت اجرا قرار دارند.
پروژه‌های قابل افتتاح تا پایان سال، در اولویت اجرا قرار دارندبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در بازدید از سه پروژه راهسازی و ۲خطه کردن مسیر ریلی زنجان - قزوین افزود: تلاش داریم پروژه هایی که تاکنون میلیاردها تومان برای آنها سرمایه گذاری شده و هنوز به نتیجه نرسیده است، با یک سرمایه گذاری تکمیلی تاپایان سال به بهره برداری رسیده و مورد استفاده مردم قرار گیرند.

وی به توسعه مسیرهای ریلی در کشور اشاره کرد و یادآورشد: بعداز اتصال تهران به همدان در سال گذشته، قبل از پایان امسال سنندج نیز به شبکه سراسری ریلی متصل خواهد شد.

نوبخت تصریح کرد: بعد از ۲ خطه کردن ۱۳۲ کیلومتر مسیر ریلی از میانه تا بستان‌آباد، این اقدامات از مسیر بستان آباد به سمت تبریز گسترش می‌یابد.

رییس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: پروژه ۲ خطه کردن راه آهن قزوین به زنجان با توجه به تقلیل یک و نیم ساعتی زمان سفر و افزایش هفت میلیون تنی ظرفیت حمل بار، پروژه بزرگی است.

نوبخت تاکید کرد: هم اکنون در شرایط تحریمی و رکود کرونایی از منابع محدود خود به نحو احسن استفاده می‌کنیم.

معاون رییس جمهوری در این سفر از سه پروژه راهسازی باند دوم زنجان - بیجار، محور دوم زنجان - ابهر- تاکستان و سلطانیه - قیدار - کبودرآهنگ بازدید کرد و در جریان روند اجرا و پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت.

افتتاح مسکن محرومان روستایی در روستای احمدکندی محور زنجان- ایجرود، بازدید از پروژه‌های شهر زنجان شامل سبزه‌میدان، بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی ولی عصر(عج) و مصلای نماز جمعه و حضور در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه نوبخت به زنجان است.



نام:
ایمیل:
* نظر: