اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - 25 July 2020
رییس هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران از تحویل و توزیع کیت کرونا برای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از جمله استان‌هایی که در وضعیت قرمز قرار دارند، خبرداد.
توزیع کیت کرونا در استان‌های قرمزبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از وبدا، مهدی یوسفی روز شنبه درباره جزئیات تحویل کیت تشخیص کرونا به دانشگاه‌های علوم پزشکی اظهار داشت: توزیع کیت‌ها بر اساس اولویت و لیست‌های اعلامی از طرف معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود. همچنین بلافاصله کیت‌های خریداری شده بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور توزیع می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه کیت‌های کرونا برای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و انستیتو پاستور ارسال شده است، اعلام کرد: کیت‌های تشخیص کرونا برای استان‌هایی مانند هرمزگان، ایلام و دیگر استانها که در وضعیت قرمز قرار دارند نیز ارسال شده است.

یوسفی تاکید کرد: هیات امنای صرفه جویی ارزی تامین کننده کیت‌های کرونا بر اساس شاخص‌هایی است که معاونت بهداشت صادر می‌کند بنابراین هیات امنا در صدور حواله نقشی نداشته و تمامی توزیع ها را بر اساس لیست اعلامی معاونت بهداشت انجام می دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر: