اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - 25 July 2020
زالی:
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران خواستار دورکاری ۵۰ درصد کارمندان سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی این استان شد.
۵۰ درصد کارمندان استان تهران دورکار شوندبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، علیرضا زالی در نامه ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست کرد: ۵۰ درصد کارکنان و کارمندان سازمان ها و دستگاه های اجرایی به منظور کاهش تردد در سطح شهر برای جلوگیری از شیوع کرونا دورکار شوند.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در نامه فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران به سعید نمکی آمده است : «با عنایت به ابلاغ مصوبه الزام سازمان ها و دستگاه های اجرایی مبنی بر استفاده حداکثر از دو سوم کارکنان و کارمندان برای فعالیت به صورت حضوری و استفاده از یک سوم دیگر به صورت دورکاری، چرخشی و .... تاثیرات مثبت این مصوبه در کاهش تردد و تراکم صبحگاهی در استفاده از وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو و اتوبوس در کلان شهر تهران، لذا استدعا دارد، دستور فرمایید این مصوبه را به صورت ۵۰ درصد حضوری و ۵۰ درصد دورکاری، چرخشی و ... تصویب و ابلاغ فرمایند به نحوی که از مرخصی استحقاقی افراد نیز کسر نشود.»
نام:
ایمیل:
* نظر: