اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - 25 July 2020
مدیرعامل بانک صنعت و معدن اعلام کرد:
مدیرعامل بانک صنعت و معدن اعلام کرد: تسهیلات این بانک به شرکت های دانش بنیان در سه ماهه نخست سال 99 نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 100 درصدی برخوردار بوده است.
افزایش 100 درصدی تسهیلات بانک صنعت و معدن به شرکت های دانش بنیانبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، حسین مهری گفت: این بانک براساس رسالت اجتماعی خود از سال 97 پرداخت تسهیلات به شرکتهای دانش بنیان را در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: در سال 98 در مجموع ده هزار میلیارد و 785 میلیون ریال به 80 شرکت دانش بنیان پرداخت شده و در سه ماهه نخست سال جاری نیز تسهیلاتی به میزان 2 هزار میلیارد و 233 میلیون ریال به 29 شرکت دانش بنیان اعطا شده است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن اعلام کرد: در مجموع از سال 97 تا پایان سه ماهه امسال تسهیلاتی بالغ بر 19 هزار میلیارد ریال به 182 شرکت دانش بنیانی که به بانک صنعت و معدن معرفی شده اند، تعلق گرفته و پرداخت شده است.

مهری همچنین از امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه های امیرکبیر و صنعتی شریف در جهت حمایت از استارت آپ ها سخن گفت و بیان داشت: بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک تخصصی در حوزه تولید کشور همواره حامی و پشتیبان خوبی برای شرکت های دانش بنیان بوده و درصدد هستیم تا همکاری با مراکز تولید علم و فناوری در این زمینه را افزایش دهیم.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: از ابتدای شروع شیوع ویروس کرونا تاکنون نیز این بانک تعامل مناسبی با شرکت های فعال در زمینه تولید تجهیزات پزشکی و محصولات دارویی و بهداشتی داشته و 6 هزار میلیارد و 417 میلیون ریال به شرکت های یاد شده پرداخت نموده است.



نام:
ایمیل:
* نظر: