اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۲۹ تير ۱۳۹۹ - 19 July 2020
نایب رئیس مجلس
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز تامین روغن، گوشت و کالاهای اساسی برای بخشی از مردم به یک رویا تبدیل شده است.

تامین روغن، گوشت و کالاهای اساسی به یک رویا تبدیل شده است

به گزارش عصرپرس از خانه‌ملت، محمد حسین آصفری در نشست علنی امروز (یکشنبه، 29 تیرماه) مجلس شورای اسلامی، درتذکر ناظر بر ماده 207 آئین نامه،گفت: هر نماینده ای حق سوال از وزیر و رئیس جمهور را دارد و ما یک ماه است که به خاطر وضع بد اقتصادی و کاهش ارزش پول ملی سوالاتی را از وزیر اقتصاد مطرح کردیم اما هنوز توسط هیات رئیسه در دستورکار قرار نگرفته است.

وی افزود: امروز تامین روغن، گوشت و کالاهای اساسی برای بخشی از مردم به یک رویا تبدیل شده اما هیات رئیسه توجهی به درخواست ها برای دعوت  از وزرا نمی کند و نباید گذاشت که سوالات روی هم انباشته شود.

در پاسخ به این تذکر قاضی زاده هاشمی رئیس جلسه، گفت: 230 سوال به هیات رئیسه واصل شده که این سوالات به کمیسیون های مربوطه ارجاع شده است اما هنوز هیچ گزارشی در مورد سوال از وزرا از کمیسیون ها به هیات رئیسه ارائه نشده است.در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از وضعیت بازار ارز و برنامه‌های در دست اجرای این بانک برای ساماندهی بازار ارز ارائه کرد و اعضای ستاد اقتصادی نیز بر پیگیری جدی و دقیق دستورالعمل تدوین شده برای تنظیم بازار ارز تاکید کردند.


نام:
ایمیل:
* نظر: