اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۲۵ تير ۱۳۹۹ - 15 July 2020
زالی:
فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران اعلام کرد: شرایط کرونایی در تهران نگران کننده است و در ۲۴ ساعت گذشته ۸۹۰ بیمار کرونایی در تهران بستری شدند.
شرایط کرونایی در تهران نگران کننده استبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از صدا و سیما، در جلسه ستاد فرماندهی مدیریت مقابله با بیماری کرونای کلانشهر تهران، آخرین وضعیت تهران به لحاظ شیوع کرونا بررسی و بر اعمال نظارت های بهتر و حسن اجرای مصوبات ستاد تاکید شد.

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: شرایطی که امروز در استان تهران روبرو هستیم یک نگرانی در بین اعضا ستاد تهران در برداشت و امروز دوستان تاکید داشتند که باید مداخلات جدی و سریع‌تر در عرصه شهری به سرعت انجام شود تا شاهد افزایش چشم گیر بار بیماری در روز ها‌ی آینده نباشیم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت پیچیده استان تهران باسایر استان‌های کشور قابل مقایسه نیست بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۹۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان تهران بستری شده اند و این در حالی است که در برخی از استان‌های کشور که وضعیت قرمز هم دارند کل افراد بستری شده مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها حدود ۸۹۰ تا ۹۰۰ بیمار است.

زالی، گفت: در تهران فقط معادل یک استان قرمز در طول ۲۴ ساعت بیمار جدید در بیمارستان‌ها بستری شده اند و این نشان دهنده این است که شرایط در استان تهران بسیار پیچیده است و نیازمند یک نسخه کاملا متفاوت نسبت به سایر استان‌ها است.
 



نام:
ایمیل:
* نظر: