اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۲۳ تير ۱۳۹۹ - 13 July 2020
استاندار تهران خبرداد:
استاندار تهران مجتمع های تجاری را از مهم ترین مراکزی عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی دانست و گفت: دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی لیست این مراکز را به ما ارائه داده اند که به 10 مرکز امروز برای آخرین بار تذکر داده ودر صورت تداوم پلمپ خواهند شد.

کارت قرمز برای 10مجتمع تجاری در تهرانبه گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی عصرپرس، انوشیروان محسنی   بندپی استاندار تهران در حاشیه بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 3 پروژه آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به افزایش آمار نگران کننده کرونا در تهران، گفت: متاسفانه در ده روز گذشته بستری شدگان در بخش‌های عادی و ویژه به شکل چشمگیری روند صعودی داشته است که چاره ای جز افزایش نظارت ها بر بازگشایی ها نداریم.

اولویت شورای شهر تهران ساماندهی حمل و نقل عمومی

استاندار تهران با اعلام اینکه حمل ونقل عمومی یکی از کانون های انتشار بیماری کرونا است، گفت:  ضعف این ناوگان مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده بنابراین خواهش ما از عزیزان شورای شهر این است که نسبت به ساماندهی طرح ترافیک و ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام کنند.  

وی در ادامه تنها راه شکست کرونا را رعایت پروتکل بهداشتی دانست و گفت: از مردم درخواست داریم که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به عنوان امر بازدارنده از بیماری کرونا ما را در شکست این ویروس یاری دهند .

محسنی بندپی با تاکید براینکه در ستاد کرونا تصمیم گرفته شده که تمامی تالارها چه برای مراسم عزا و چه عروسی تعطیل شود، اظهار داشت: علاوه بر این اماکن ،در هیج مسجدی مراسم تحریم برگزار نخواهد شد.

کارت قرمز به 10 مرکز تجاری در تهران

وی در ادامه گفت:امروز به  10 مرکز تجمع و مراجعه مردم که رعایت فاصله گذاری اجتماعی نمی شود برای آخرین بار تذکر داده  و در صورت عدم رعایت، نسبت به پلمپ این مراکز اقدام خواهیم کرد.

استاندار تهران مجتمع های تجاری را از مهم ترین مراکز عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی دانست و گفت: دانشگاه های تهران و شهید بهشتی لیست این مراکز را به ما ارائه داده اند که در صورت تداوم پلمپ خواهند شد.

 

 

 

خبرنگار: پروین مرادی

دبیر: وجیهه مرادی

 

نام:
ایمیل:
* نظر: