اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۲۳ تير ۱۳۹۹ - 13 July 2020
همزمان با بهره برداری از دو پروژه آبرسانی در 11 روستا، عملیات اجرایی دو پروژه در سطح 14 روستای دیگر استان خراسان رضوی شروع شد.

آغاز عملیات آبرسانی به 14 روستا در خراسان رضوی

به‌گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو ، این تعداد پروژه در شهرستان های خلیل آباد ، تربت حیدریه ، قوچان و بردسکن افتتاح و یا عملیاتی شد.

مدیر امور آب و فاضلاب خلیل آباد در همین رابطه از اجرای سه طرح تامین آب برای 13 روستای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

محمد کاظمی این طرح‌ها را اجاره چاه‌هاي كشاورزي، شروع حفاري چاه شماره 5 شهر خليل آباد عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تلاش فراوانی برای بهبود شرایط تامین آب این شهرستان به‌ویژه روستاها بکار گرفته شده است.

همچنین با بهره برداری از چاه دوم مجتمع نوری بخش رخ تربت حیدریه 550 خانوار 5 روستا از این منبع آبی بهره مند شدند.

رئیس اداره بهره برداری آب شرکت آبفای تربت حیدریه، دبی این چاه را 15 لیتردرثانیه اعلام کرد و افزود: روستاهای نوری، شورحصار، پاگدار، قجاق و قنجی تحت پوشش قرار گرفتند.

جعفر ترکمان زاده گفت: این چاه رزرو پس از تجهیز و نصب الکتروپمپ مورد بهره برداری قرار گرفت.

جواد سعادتی مدیر امور آب و فاضلاب قوچان هم با اشاره به اتصال 6 روستای این شهرستان به شبکه توزیع آب شرب گفت: این پروژه با مشارکت اهالی اجرا شد.

حسین اولیایی، مدیر امور آبفای بردسکن هم از آغاز عملیات اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده روستای کبودان این شهرستان خبر داد و افزود: این عملیات با هدف کاهش هدررفت، ارتقای خدمت رسانی و بهبود بهره برداری از منابع تامین آب شرب در دستور کار قرار گرفت.


نام:
ایمیل:
* نظر: