اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۹۰۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۲۲ تير ۱۳۹۹ - 12 July 2020
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور:
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تکلیف زمان برگزاری آزمون‌های سراسری ۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به زودی مشخص می‌شود.

تکلیف زمان برگزاری کنکورهای ۹۹ به زودی مشخص می‌شود

به گزارش عصرپرس، فاطمه زرین آمیزی اظهار داشت: در جلسه شب گذشته وزیر بهداشت با معاونان سازمان سنجش آموزش کشور مقرر شد، سعید نمکی ظهر امروز با رییس جمهوری جلسه ای در این زمینه برگزار کند.

وی افزود: در این جلسه تکلیف زمان برگزاری آزمون های سال ۹۹ مشخص می شود.

به گفته سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، این سازمان در هر شرایطی تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

توضیحات معاون آموزشی وزارت بهداشت در خصوص برگزاری آزمون ها

معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: درحال حاضر نقطه نظرات کارشناسی، رصد نظرات داوطلبان، توجه به سلامت مردم و در نهایت بحث‌های فنی به صورت مبسوط درحال انجام است و به زودی تصمیم نهایی در مورد برگزاری کنکور و سایر آزمون ها اعلام خواهد شد.

علی اکبر حقدوست اظهار داشت: کنکور و امتحانات کشوری موضوعی چند وجهی است که باید تمامی زوایای آن به دقت ارزیابی شود و به سادگی نمی توان در این مورد تصمیم گیری کرد

وی ادامه داد: موضوع سلامت داوطلبان و مجریان برگزاری آزمون بسیار مهم است و باید حتما به دقت مد نظر باشد. در عین حال آرامش جامعه و توجه به مطالبات عموم مردم نیز در کنار بحث های تکنیکال اهمیت دارد

حقدوست بیان داشت: براساس بحث های گسترده و سناریوهای مختلف قابل تصور، لازم است با تفاهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین سازمان سنجش کشور تصمیم گیری نهایی در ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود و قطعا به محض نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد تا مردم عزیز و داوطلبان در کوتاه ترین زمان ممکن در جریان موضوع قرار گیرند

وی تاکید کرد: صحبت هایی که تاکنون انجام شده بیشتر بحث های فنی و تحلیل های فردی است و جمع بندی نهایی براساس پیشنهادهای کارشناسی توسط سخنگویان رسمی اعلام خواهد شد.

عصر روز گذشته سعید نمکی با علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزیر علوم و ابراهیم خدایی، رییس سازمان سنجش آموزش کشور جلسه ای برگزار کردند تا درباره زمان برگزاری آزمون ها به نتیجه گیری برسند. اما پیگیری ها حاکی از بی نتیجه ماندن جلسه دارد.

چهار روز دیگر تاریخ برگزاری کنکور دکتری ۹۹ است که شاید این تاریخ با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا به تعویق بیفتد یا با تدابیر این ستاد کنکور در امنیت بیشتری برگزار شود.

برنامه زمان بندی کنکور کارشناسی ارشد دوم و سوم مرداد و آزمون سراسری کارشناسی نیز روزهای ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه است.

منبع: ایرنا


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یا لطیف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
0
0
تو رو خدا بفکر من عینکی باشین. ماسک بزنم بخار میکنه عینکم. همینجوری هم هیج جا رو نمیبینم وای به سر جلسه
نام:
ایمیل:
* نظر: