اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۲۱ تير ۱۳۹۹ - 11 July 2020
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در راستای اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب استان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
امضای تفاهم‌نامه همکاری میان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و آبفای گلستانبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون،بهزاد هرمزی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در این رابطه گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه که با حضور فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم النبیا (ص) و استاندار گلستان به امضا رسید، همکاری مشترک شرکت آب و فاضلاب استان گلستان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در راستای اجرای پروژه‌های این شرکت و کمک به محرومیت زدایی و عمران و آبادانی مناطق محروم آغاز شد.

هرمزی تصریح کرد: امیدواریم اثر و برکات اجرای این پروژه‌ها که بخشی از آن محرومیت زدایی و بخش دیگر جهت توسعه فاضلاب تعریف شده برای استان مثمر ثمر باشد.

وی افزود: محورهای اصلی این تفاهم‌نامه شامل اجرای تاسیسات (شبکه جمع آوری، ایستگاه‌های پمپاژ و تصفیه‌خانه) شهرستان آق قلا، اجرای تاسیسات (احداث قسمتی از شبکه جمع آوری و ایستگاه‌های پمپاژ و تصفیه‌خانه شهرگنبد و اجرای پروژه نمک زدایی از آب (آب شیرین کن) فجر (۶) است.

در ادامه، "سعید محمد" فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) اظهار داشت: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با ظرفیت بالای نیروی انسانی توانمند، ماشین آلات و... می‌تواند در اجرای پروژه‌های زیربنایی فعالیت و کمک‌های شایانی کرده تا ان‌شاءالله مردم فهیم و شریف منطقه نهایت استفاده را از اجرای پروژه‌های فوق ببرند.


نام:
ایمیل:
* نظر: