اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۲۱ تير ۱۳۹۹ - 11 July 2020
وزیر نیرو در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران:
وزير نيرو با اشاره به تداوم پويش #هرهفته_الف_ب_ايران در سال جاري و اینکه سال پاياني دولت به معناي كم كردن ارتفاع و كاهش دادن سطح فعاليت‌ها نيست، گفت: اميد است در سال پاياني فعاليت دولت دوازدهم، وزارت نيرو ساز و كارهایي همچون گزینش مدیران از طریق فراخوان را از خود به يادگار بگذارد كه استمرار پيدا كند.
سال پاياني دولت، سال كاهش فعاليت‌ها نيستبه‌گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، رضا اردكانيان روز شنبه در آيين معارفه مديرعامل شركت برق منطقه‌اي تهران اظهار داشت: شايد انتخاب امسال و نامگذاري آن توسط مقام معظم رهبري به عنوان سال «جهش توليد» با وجود تمام نظرات،‌ اين معنا را هم داشته باشد كه نه تنها نبايدكار و فعاليتي كند شود كه تلاش مضاعف هم بايد صورت گيرد.

وي اضافه كرد: مسئوليت ما به گونه‌اي است كه توفيق كار 24 ساعته را براي همه فراهم مي‌كند و بايد اين را قدر دانست؛ امسال تمام طرح‌هاي پويش هر هفته را در زمان‌بندي به ثمر برسانيم و قدردان تقدير و تشكر رييس جمهوري باشيم كه اخيرا ابراز داشتند.

اردكانيان همچنين اظهار داشت: با كمك هم توانستيم در كمتر از سه سال، چهار بار مشمول لطف و عنايت مقام معظم رهبري در مناسبت‌هاي مختلف باشيم که اين، افتخار و مسئوليت سنگيني بر دوش و عهده ماست.

وي ادامه داد: اين اظهار لطف‌ها از جانب رهبري و رياست جمهوري و گاه و بيگاه از ناحيه هم‌وطنان بيش از هر چيز در مورد من پيش پرداختي است تا سعي و تلاش كنیم در فرصت مقرر در انجام ماموريت، بيش از پيش كوشا باشیم.

وزیر نیرو گفت: طبيعي است كه ما براي انجام وظايفمان نيازمندي‌هايي اعم از منابع مالي، ارزي و تجهيزاتي، منابع انساني كارا و متخصص، همكاري‌ها، هماهنگي‌ها و پشتيباني در سازمان دولت و خارج از آن داريم، اما اصلي‌ترين نياز ما "وقت" است كه آن هم يك منبع تجديدناپذير بوده و بيشترين مراقبت در چگونگي استفاده از آن را همه ما بويژه مديران بايد انجام دهيم.

وي با اشاره به بروز برخي نابهنجاري‌ها در انتخاب و گزینش مدیران در سال‌های قبل همچون توصیه‌ها و سفارش‌ها اظهار داشت: با آغاز فرآیند گزینش مدیران از طریق فراخوان عمومی، نيروهاي ما اين اطمينان را داشته باشند كه مسير رشد و ارتقاي آنها در سيستم، تعريف شده و مشخص است.

وزير نيرو خاطرنشان كرد: فراخوان عمومي براي انتخاب مسئوليت‌ها ناظر بر اين وجه هم هست كه وزارت نيرو و مديران ارشد مي‌توانند همكاران خود را بر اساس شرايط احراز و شرح مسئوليت انتخاب كنند.

 وزیر نیرو تاكيد كرد: دوره‌هاي زمانی مديريتي را بايد محدود كرده و اجازه دهيم اين چرخ با خون و ايده‌هاي تازه و انگيزه‌هاي بالا بچرخد و اينکه مدیران با انگیزه و توان بالا انجام وظیفه کنند، حق مردم است.

در این آیین، "آرش کردی" به‌عنوان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران معرفی و از تلاش‌های "غلامرضا خوش‌خلق" در زمان تصدی این سمت قدردانی شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: