اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۸ - ۱۹ تير ۱۳۹۹ - 09 July 2020
وزیر آموزش و پرورش به همراه رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از پروژه‌های در حال ساخت مجموعه فرهنگی-آموزشی اردوگاه شهید باهنر بازدید به‌عمل آورد.

بازدید وزیر آموزش و پرورش از پروژه‌های عمرانی اردوگاه شهیدباهنر

به گزارش عصرپرس از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی‌میرزایی در این بازدید با اشاره به ضرورت ساخت و تکمیل این پروژه‌ها تاکید کرد: اعتبار لازم برای پیشرفت کار تامین و اختصاص پیدا کند.

وی تصریح کرد: سعی داریم تا این کار به همت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و به ویژه اداره کل نوسازی مدارس تهران بعد از وقفه‌ای طولانی به جریان بیفتد تا هرچه زودتر در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

رخشانی‌مهر، رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اظهارکرد: این پروژه در ۴هزار مترمربع بنا با پیشرفت۵۰درصدی به شرط تامین اعتبار تا دهه فجر تحویل خواهد شد.

وی به تعمیر و مقاوم‌سازی‌ عمارت تاریخی اردوگاه شهید باهنر اشاره کرد و گفت:  این عمارت ساختمان ارزشمند تاریخی است که با توجه به قدمت آن نیازمند بازسازی و مقاوم سازی است.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تصریح کرد: ساخت و مقاوم سازی سه بنای یاد شده در مجموع نیازمند۵۰میلیارد تومان اعتبار است.


نام:
ایمیل:
* نظر: