اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۱۸ تير ۱۳۹۹ - 08 July 2020
فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبرداد:
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۸۸۷ کیلوگرم موادمخدر در عملیات مشترک با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر زاهدان خبر داد.
کشف ۸۸۷ کیلوگرم موادمخدربه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی اظهار داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود در خصوص انتقال محموله‌ای از مواد مخدر از کشور پاکستان به داخل کشور و قصد انتقال آن به غرب استان تهران مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به سرعت وارد عمل شده و پس از انجام اقدامات تخصصی و هماهنگی قضائی به استان زاهدان اعزام و در یک عملیات ویژه و مشترک خودرو سوداگران مرگ را در منطقه کورین شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران پس از درگیری مسلحانه با قاچاقچیان موفق به متوقف کردن خودرو تویوتا باری شده و پس از بررسی آن ۸۵۲ کیلوگرم تریاک و ۳۵ کیلوگرم شیشه را کشف کردند.

سردار خانچرلی در پایان گفت: مبارزه با اعضای باند‌ها و شبکه‌های قاچاق مواد افیونی یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و ماموران ناجا با اشراف اطلاعاتی دقیق از رسیدن این افراد به اهداف پلید خود جلوگیری می‌کنند.



نام:
ایمیل:
* نظر: