اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۱۸ تير ۱۳۹۹ - 08 July 2020
رئیس ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونای تهران:
باید در برقراری مجدد محدودیت‌ها گشاده دست باشیم و پیشنهاد ما این است که محدودیت‌های سختگیرانه حتی در بازه زمانی کوتاهی انجام شود.
در برقراری مجدد محدودیت‌ها باید گشاده دست باشیمبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از صدا و سیما، علیرضا زالی در جمع بندی نشست اقتصاد ستاد کرونای استان تهران که امروز با حضور استاندار تهران، سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران و دیگر مسئولان قضایی و بهداشتی و درمانی استان برگزار شد، افزود: هم اکنون حجم زیادی از خانواده‌ها نگران آزمون‌های حضوری هستند که می‌توان آن را به وقت دیگری موکول کرد.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار المپیک تعطیل شد در حالی که حتی در زمان جنگ جهانی دوم هم تعطیل نشده بود، گفت: در ۲۰۰ سال گذشته حج هم تعطیل نشده است که اکنون به سبب شیوع این بیماری تعطیل شد و ما باید از تجربه جهانی درس بگیریم.

رئیس ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونای کلانشهر تهران افزود: ما باید در برقراری مجدد محدودیت‌ها گشاده دست باشیم و پیشنهاد امروز ما در مقایسه با هفته قبل تفاوت کرده است و معتقدیم باید محدودیت‌های غیر منفعلانه و سختگیرانه‌ای ولو در بازه زمانی کوتاه انجام شود که عمده هدف ما از این موضوع استراحت دادن موقتی به کادر بهداشتی و درمانی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: