اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۱۶ تير ۱۳۹۹ - 06 July 2020
استاندار تهران اعلام کرد:
استاندار تهران اعلام کرد: الزام به استفاده از ماسک در اماکن عمومی اعمال می‌شود و افراد بدون ماسک حق ورود به ادارات و دریافت خدمات را ندارند.
الزام به استفاده ماسک در اماکن عمومیبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس،انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران درباره اینکه محدودیت‌های پیشنهاد شده به ستاد ملی کرونا به کجا رسید، گفت: افراد در اماکن عمومی الزام به استفاده از ماسک می‌شوند و همه افرادی که در محیط‌های جمعی حضور دارند باید ماسک داشته باشند و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

وی گفت: محدودیت‌های شدیدی برای استفاده از ماسک در اماکن عمومی وجود دارد و افراد ملزم به رعایت آن هستند و در صورت تخطی خدماتی ارائه نمی‌شود.

استاندار تهران افزود: بحث دیگر درباره به تعویق افتادن فعالیت تالار‌های پذیرایی بود که همچنان مراسم عروسی در آن برگزار نمی‌شود و تجمعی در آن‌ها صورت نمی‌گیرد که این محدودیت‌ها بازهم اعمال خواهد شد.

وی گفت: پیشنهاد دیگر درباره به تعویق انداختن نماز جمعه تهران بود که این برنامه پیشنهادی نیز در ستاد ملی مصوب شد.

آقای محسنی بندپی افزود: بقیه برنامه‌های پیشنهادی نیاز به گزارش‌های تکمیلی دارد تا تصمیم گیری شود.

استاندار تهران گفت: در بحث محدودیت‌ها به غیر از مراجعه کنندگان حتی کارمندانی که بدون ماسک وارد اداره شوند آن روز حق ورود به اداره را ندارند و جزء غیبت حساب می‌شود و مراجعه کنندگان به ادارت هم مکلفند برای پیگیری کار خود از ماسک استفاده کنند.
 
 گاز رسانی به چهار روستا قبل از فصل سرما 
انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه مراسم بهره برداری از شبکه گاز رسانی به روستا‌های بخش کن گفت: در این پروژه به هشت روستا از روستا‌های بخش کن شهرستان تهران از جمله چهار روستای سنگان (بالا، پایین، وسط و باغ دره) و روستا‌های کشار سفلی و علیا، واریش و وردیج طرح گازرسانی انجام شده است.

وی گفت: با توجه به سردسیر بودن منطقه و کوهستانی بودن آن یکی از مطالبات مردم در این منطقه همین بحث گاز رسانی به روستا‌های منطقه بود که تحقق یافت.
استاندار تهران افزود: چهار روستای دیگر در این منطقه مانده که شرکت گاز استان تهران قول داده است قبل از رسیدن فصل سرما شاهد اتصال گاز و بهره برداری از شبکه گاز رسانی در این چهار روستا نیز باشیم.




نام:
ایمیل:
* نظر: