اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۱۵ تير ۱۳۹۹ - 05 July 2020
مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اعلام کرد:
مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام از ارسال یک میلیون بسته بهداشتی به ۸ استان کرونایی با وضعیت قرمز خبر داد.
ارسال یک میلیون بسته بهداشتی به ۸ استان کروناییبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از صدا وسیما، محمد ترکمانه با اشاره به اینکه این بسته‌ها شامل ماسک و ژل ضدعفونی کننده است افزود: این بسته‌ها طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا به شهر‌هایی که وضعیت شیوع کرونا در آن‌ها قرمز است ارسال خواهد شد.

وی گفت: بخشی از این بسته‌ها با همکاری خیرین و بخشی از آن نیز از سوی ستاد اجرایی فرمان امام تولید و ارسال می‌شود.

ترکمانه گفت: این دومین محموله در حال ارسال به مناطق کم برخوردار در استان‌های قرمز است.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام ادامه داد: با توجه به شرایط و وضعیت بیماری کرونا و نیاز کشور به بسته‌های بهداشتی، ارسال این بسته‌ها ادامه دار خواهد بود.

همکاری ۱۵۰۰ گروه جهادی با ستاد اجرایی فرمان امام در دوران کرونا
معاون امور هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از همکاری ۱۵۰۰ گروه جهادی در توزیع بسته‌های بهداشتی بین مردم مناطق محروم خبر داد.

سید مصطفی سید هاشمی در مراسم ارسال یک میلیون اقلام بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا به مناطق قرمز گفت: امروز ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گام چهارم کمک به مردم مناطق محروم برای مقابله با کرونا را برداشت.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست، یک میلیون بسته بهداشتی بین مردم مناطق محروم توسط جهادگران همکار ستاد اجرایی توزیع شد، افزود: در مرحله دوم یک میلیون بسته معیشتی توزیع شد که شامل برنج، روغن، گوشت و .. بود.

سید هاشمی اضافه کرد: در مرحله سوم، توزیع ۴ میلیون بسته معیشتی در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر انجام این مرحله در ۱۵ استان به پایان رسیده و در ۱۵ استان‌دیگر هم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه امروز یک میلیون بسته بهداشتی اعم از ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست به مناطق قرمز کشور که وزارت بهداشت تشخیص داده است مثل استان‌های هرمزگان، بوشهر، ایلام و ... ارسال می‌شود، گفت: هر کدام از بسته‌های تهیه شده مخصوص سه نفر و شامل ۵ ماسک و یک ژل ضدعفونی کننده دست است، ضمن اینکه به خانواده‌ها به تعداد اعضای خانواده بسته ارسال می‌شود.

سید هاشمی ابراز امیدواری کرد با توزیع این مرحله، به مرحله بعدی نرسیم و این ویروس از کشور رخت بربندد، گفت: به فرموده رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تا زمانی که ویروس کرونا در کشور وجود دارد، ستاد اجرایی در کنار مردم است.

معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افزود: از گذشته تا کنون ۱۵۰۰ گروه جهادی همکار ستاد اجرایی بودند که در این مرحله نیز ستاد اجرایی را همراهی می‌کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: