اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۱۱ تير ۱۳۹۹ - 01 July 2020
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: تاخیر در پرداخت مطالبات کشاورزان گندم کار به عنوان کالای استراتژیک کشور پذیرفتنی نیست و این موضوع توسط نمایندگان مردم در مجلس پیگیری می‌شود.
تاخیر در پرداخت مطالبات کشاورزان گندم کار پذیرفتنی نیستبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از خانه ملت،پرویز اوسطی عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم پرداخت کامل مطالبات کشاورزان گندم‌کار، گفت: برداشت محصول گندم تا کنون در برخی از استان‌های کشور آغاز شده است.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطالبات کشاورزان گندم کار باید در کمترین زمان ممکن پرداخت شود، تصریح کرد: بخشی از تاخیر در پرداخت پول کشاورزان گندم‌کار ناشی از بروکراسی، ساز‌وکارهای اداری و مالی، هماهنگی‌های بین مراکز خرید و سازمان غله است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید اطلاعات میزان خرید تضمینی گندم در اختیار سیستم‌های بانکی قرار بگیرد تا مطالبات کشاورزان در اسرع وقت پرداخت شود، عنوان کرد: تاخیر در پرداخت مطالبات کشاورزان گندم کار به عنوان کالای استراتژیک کشور پذیرفتنی نیست و این موضوع توسط نمایندگان مردم در مجلس پیگیری می‌شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت خرید تضمینی گندم با هزینه تولید همخوانی ندارد و این موضوع اعتراض کشاورزان را به همراه داشته است، گفت: اگر مطالبات کشاورزان گندم‌کار به موقع پرداخت نشود در سال زراعی آینده با افت سطح زیر کشت مواجه می‌شویم، باید با برنامه ریزی صحیح خودکفایی گندم را حفظ و انگیزه را از کشاورزان در سال جهش تولید نگیریم.



نام:
ایمیل:
* نظر: