اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۹ - 26 June 2020
سخنگوی وزارت بهداشت:
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۲۱۷ هزار و ۷۲۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۰۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان باختگان کرونا در کشور به ۱۰ هزار و ۲۳۹ نفر رسید.
شمار بهبودیافتگان کرونا به ۱۷۷ هزار و ۸۵۲ نفر رسیدیه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس،سیما سادات لاری روز جمعه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز ( ۶ تیر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۳۵۶ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور ۲۱۷ هزار و ۷۲۴ رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری تاکنون به ۱۰ هزار و ۲۳۹ نفر رسید.

معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۱۷۷ هزار و ۸۵۲ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۲۹۱۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری بیان کرد: تاکنون یک میلیون و ۵۵۷ هزار و ۸۷۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در استانهای کرمانشاه و کردستان گرچه شاهد کاهش موارد بستری بوده ایم اما وضعیت همچنان قرمز است. همچنین استانهای خوزستان، هرمزگان، آذربایجان غربی و بوشهر در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و البرز روند فزاینده ای در موارد بستری کووید۱۹ داشته اند.



نام:
ایمیل:
* نظر: