اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - 31 May 2020
وزیر امور خارجه:
وزیر امور خارجه تاکید کرد: تاکتیک‌های بی اثر همیشگی حکومت در سرکوب، زندانی کردن معترضان و انکار استیصال مردم آمریکا را محکوم می‌کنیم.
سرکوب معترضان در آمریکا، محکوم استبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس به نقل از اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف باصدور بیانیه ای در فضای مجازی و در خصوص اعتراضات اخیرِ آمریکا، تصریح کرد: حکومت آمریکا منابع شهروندانش را به هدر می دهد؛ چه ماجراجویی هایش در آسیا، آفریقا یا آمریکای لاتین باشد، چه حمایتش از دیکتاتورهای بی شمار، یا جاه طلبی هایش برای توسعه پرهزینه سلاح هسته ای اش، همه اینها تنها به رنج مردم آمریکا می افزاید.

وزیر امور خارجه کشورمان در این بیانیه افزوده است: همانطور که قبلا هم گفتم، هیچ جای تعجبی نیست که اعتراضات در آمریکا ادامه دارند. مردم آمریکا از رهبرانشان می خواهند تا آنها را در ثروت کشور سهیم کنند و به نیازهای برحقشان پاسخ دهند.

ظریف تاکید کرد: ما تاکتیک های بی اثر همیشگی حکومت در سرکوب، زندانی کردن معترضان و انکار استیصال مردم آمریکا را محکوم می کنیم. مردم آمریکا از نژادپرستی، فساد، بی عدالتی و بی کفایتی رهبرانشان خسته اند و جهان صدای آنها را می شنود.
نام:
ایمیل:
* نظر: