اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 19 May 2020
جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین:
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز بیش از ۶۰ هزار پایگاه زیستی در کشور تشکیل شده است، گفت: مسئولان کشور در همه حوزه‌ها و اقشار مختلف مردم در آزمون بزرگ کمک به یکدیگر مدال افتخار شجاعت، همدلی و ایثار گرفتند.
بیش از ۶۰ هزار پایگاه زیستی در کشور تشکیل شده است
به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه،  سرتیپ پاسدار «محمدحسین سپهر» روز سه‌شنبه در مراسم تجلیل از همیاران سلامت اظهارداشت: امروز کشورهای دنیا عموما با بحران محبوبیت دچار هستند و آن کشورهای که مدعی پیشرفته بودن و حداکثر خدمت عمومی به مردم خود را دارند در مسئله مقابله با کرونا بسیار از ما عقب‌تر هستند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: مطمئن باشید که مسئولان کشور در همه حوزه‌ها و اقشار مختلف مردم در آزمون بزرگ کمک به یکدیگر، مدال افتخار شجاعت، همدلی و ایثار گرفتند، همچنین ما در عرصه اقتصاد با تمام مشکلات و کاستی‌هایی که داشتیم به معنی واقعی کلمه افتخار آفریدیم.

سپهر تصریح کرد: ما به عنوان سازمان بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی طرح‌های بسیار بزرگی را در دستور کار قرار داریم و برای کمک به امنیت پایدار که یکی از آنها تقویت پدافندهای زیستی است طرح‌های زیادی را انجام داده‌ایم و در آینده انجام خواهیم داد که کارگروه آن را برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امروز بیش از ۶۰ هزار پایگاه زیستی در اقصی نقاط کشور تشکیل شده است تا به وزارت بهداشت کمک کنیم و در جهت سلامت مردم گام برداریم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: امروز در عرصه مقابله با ویروس کرونا به طور جهادی پای کار خواهیم بود تا مشکل را حل کنیم و آمادگی کامل برای تداوم کمک به وزارت بهداشت را داریم.

نام:
ایمیل:
* نظر: