اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۸۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 19 May 2020
قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری قرارگاه خاتم با استانداری خراسان جنوبیبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه بخش صنعت و معدن و در راستای اجرای سند چشم‌انداز 1404، روز سه‌شنبه (30 اردیبهشت‌ماه) در مراسمی با حضور دکتر سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی و داود شهرکی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان، تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای امضا شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در این جلسه گفت: استان خراسان جنوبی یکی از مستعدترین استانها و از مهمترین استانهای مرزی است و هنگامی که حضور پررنگ تر قرارگاه خاتم در این استان مطرح شد ما از این موضوع استقبال کردیم.

محمد افزود: با توجه به اینکه در حوزه حمل و نقل ریلی، توسعه زیرساخت های شهری، کشاورزی و توسعه صنعت و معدن امکان همکاری قرارگاه خاتم با این استان وجود دارد تفاهم‌نامه‌ای تنظیم و امضا شد تا بر اساس تعهدات فی‌مابین با جدیت به حوزه اجرا وارد شویم.

استاندار خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: با امضای این تفاهم‌نامه امکان حضور قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در استان فراهم خواهد شد تا هم در حوزه مطالعات و اکتشاف و هم در حوزه فرآوری محصولات معدنی که در اولویت نظام و دولت است از توانمندی‌های قرارگاه در جهت رشد و توسعه این استان مرزی استفاده شود.

 معتمدیان گفت: در سالی هستیم که مزین به نام «جهش تولید» است؛ از این رو با اجرای این تفاهم‌نامه می‌توانیم افزایش تولیدات معدنی و اشتغال‌آفرینی را در استان شاهد باشیم.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: