اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۸۲۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 19 May 2020
میرزایی مطرح کرد:
سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا اعلام کرد: ۱۰ خرداد آخرین فرصت برای دریافت وام یک میلیون تومانی است.

۱۰ خرداد؛ آخرین فرصتِ دریافت وام یک میلیونیبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس،حسین میرزایی سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا با اعلام این خبر گفت: از ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار خانواری که می‌توانند تسهیلات یک میلیون تومانی دریافت کنند تا امروز ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۶۸ خانوار دریافت کردند و بقیه سرپرست خانوار‌ها تا ۱۰ خرداد فرصت دارند کد ملی خود را ارسال کنند.

وی گفت: افرادی که تاکنون این وام را دریافت نکرده اند به چند دسته تقسیم می‌شوند که برخی‌ها تمایلی نداشتند، برخی هم با سیم کارتی که به نام خودشان هست کد ملی شان را ارسال نکرده اند و عده‌ای هم کد ملی خود را به اشتباه ارسال کرده اند.

میرزایی افزود: متقاضیان فقط کد ملی را بدون هیچ گونه حرف اضافه‌ای به ۶۳۶۹ ارسال کنند که البته در این میان برخی‌ها با سیم کارت دیگران و به اشتباه کد ملی خود را ارسال کرده اند که این افراد تا ۱۰ خرداد فرصت دارند این پیامک را ارسال نمایند.

وی گفت: تا ۲۲ خرداد؛ همه افرادی که واجد شرایط این تسهیلات هستند، وام یک میلیون تومانی به حسابشان واریز می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری نخواهد بود.

میرزایی با اشاره به اینکه دو و نیم میلیون نفر از افراد واجد شرایط، سیم کارت به نامشان نیست، گفت:​ از این تعداد تاکنون حدود ۸۰۰ هزار نفر سیم کارت را تهیه و کد ملی خودشان را ارسال و بقیه هم ثبت سفارش کرده اند و قرار است پست به زودی به دستشان برساند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد باز هم این گونه تسهیلات به افراد آسیب پذیر داده شود؟ ​افزود:​ این امکان است بخصوص برای گروه‌هایی که کار خود را از دست داده اند و آسیب فراوانی از کرونا دیده اند مثل کارگران ساختمانی و رانندگان که مازاد بر این وام را دریافت خواهند کرد و به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
با سلام ما همه چیزمون درست است فقط طبق گفته خودشان چون تازه ازدواج کرده بودیم اول اردیبهشت تفکیک کردیم و بعد از آن یارانه مون هم واریز شد. اما دو دفعه وام یک میلیونی واریز کردند ولی ما به حسابمون واریز نشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: