اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 19 May 2020
طبق اعلام دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها از اول خرداد دورکاری و شیفت بندی کارمندان بانک‌های دولتی و نیمه دولتی لغو می‌شود و کارمندان باید براساس ساعت کار جدید در بانک‌ها حضور داشته باشند.

ساعت کار جدید بانک‌ها از اول خردادبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از ایبِنا، علیرضا قیطاسی در نامه‌ای خطاب به مدیران عامل بانک‌ها اعلام کرد: احتراماً پیرو نامه شماره ۱۰۳/هـــ ب مورخ ۲۰ /۱/ ۹۹ این دبیرخانه درمورد نحوه فعالیت شعب بانک‌ها با حضور دو سوم پرسنل به صورت شیفت بندی، چرخشی و دورکاری به استحضار می‌رساند موضوع در جلسه اصلی مورخ ۲۱/۲/۹۹ شورای هماهنگی بانک‌ها مطرح و مقرر شد از تاریخ ۱ /۳/ ۹۹ کلیه کارکنان صنف و ستاد بانک‌ها در محل خدمت حاضر گردند و فقط ساعت کار کارکنان اناث دارای فرزند زیر ۸ سال و همکارانی که بیماری زمینه‌ای دارند، روزانه ۲ ساعت تقلیل یابد.

ضمناً چناچه در هر استان با توجه به شرایط روز، ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمی در خصوص ساعت کاری بانک‌ها اتخاذ نماید، تصمیم ستاد مذکور با هماهنگی استاندار محترم مد نظر قرار گیرد. برهمین اساس، ساعت کار کارکنان بانک‌ها از اول خردادماه ۹۹ در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ الی ۱۴ و روز‌های پنج شنبه ۷ الی ۱۳ است.

با شیوع ویروس کرونا در کشور در هفته‌های نخست تغییراتی برای ساعت کار و نحوه حضور کارکنان بانک‌ها اعمال شده بود که با رفع محدودیت‌ها این تغییرات نیز برداشته شد. از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون جمعی از کارکنان بانک‌ها در پی ابتلا به کرونا از دنیا رفتند که یکی از آن‌ها مدیرعامل بانک مسکن بود.


نام:
ایمیل:
* نظر: