اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 17 May 2020
مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه به صورت مجازی برگزار شد.
​اختتامیه چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار برگزار شد
به گزارش عصرپرس به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار گفت: همکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران از ماه‌ها قبل در حال تلاش و برنامه‌ریزی برای برگزاری این جشنواره هستند. برگزاری اختتامیه این جشنواره به دلیل شیوع بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن به تعویق افتاد و امروز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: از ابتدای شروع انقلاب اسلامی تاکنون افراد زیادی با ایثارگری‌ و فداکاری تمام هستی خود را فدا کرده‌اند و امروز وظیفه همه ما قدردانی از این عزیزان و فرزندان آنان است. چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار نیز یکی از همین برنامه‌هاست که برای تجلیل از فرزندان ایثارگرانی که در عرصه‌های علمی و تحصیلی به موفقیت رسیده‌اند برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقدیر از دستگاه‌های همکار در برگزاری این جشنواره گفت: جا دارد از همکاری‌های مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور، وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری این جشنواره تشکر ویژه داشته باشیم.

معاون رییس جمهور در پایان تأکید کرد: برنامه‌ها و جشنواره‌هایی  برای تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به صورت مستمر برگزار می‌شوند و ان‌شاءالله شاهد درخشش بیش از پیش این عزیزان در سطح کشور باشیم.

حجت الاسلام محمدحسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز درباره چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار گفت: این جشنواره برای تقدیر از موفقیت‌های علمی و آموزشی نسلی برگزار می‌شود که بذر بالندگی آن توسط امام خمینی (ره) در ۳۴ سال قبل کاشته شد.

وی افزود: امیدواریم حمایت و تلاش‌های همیشگی ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران منجر به ارتقای تحصیلی بیش از پیش جامعه ایثارگری شود و در آینده شاهد حضور چهره‌های بیشتری در این جشنواره باشیم و از حضور این نخبگان در عرصه مدیریت کشور بهره بیشتری ببریم.

بیانیه هیئت داوران این جشنواره نیز توسط محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار قرائت شد.

همچنین پیام‌های تصویری دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر محمدمهدی تهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به جشنواره پخش شد.
در پایان این مراسم اسامی ۷۱ برگزیده این جشنواره اعلام و مراسم تقدیر از آنان به صورت مجازی برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: