اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 09 May 2020
با حضور وزیر دفاع
۲۰ هزار بسته معیشتی کمک مومنانه در رزمایش مواسات و همدلی وزارت دفاع به همت کارکنان این وزارتخانه همزمان با ولادت پر برکت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) درمیان هموطنان نیازمند توزیع می‌شود.

توزیع 20 هزار بسته معیشتی کمک مؤمنانه در رزمایش همدلی وزارت دفاع

به گزارش عصرپرس، امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در مراسم آغاز رزمایش کمک مومنانه وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع افتخار دارد با تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه را با اهدای ۲۰ هزار بسته معیشتی به هموطنان نیازمند، همزمان با ولایت پربرکت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌کند.

امیر سرتیپ حاتمی با آروزی قبولی طاعات و عبادات در ماه پربرکت و مبارک رمضان المعظم و تبریک سالروز میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) به همه شیعیان و با اشاره به عزم انقلابی وجهادی کارکنان وزارت دفاع در کمک‌های نوع دوستانه خود گفت: مجموعه کارکنان و سازمان‌های وزارت دفاع با احساس تکلیف و پاسخ به ندای رهبر و فرمانده معظم کل قوا، ۱۳ قلم کالای اساسی را در قالب ۲۰ هزار بسته معیشتی برای خانوار‌های نیازمند توزیع می‌کنند.

وزیر دفاع با اشاره به حضور موثر وزارت دفاع از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار ملت و حوزه بهداشت و درمان و تامین اقلام و ملزومات تخصصی کشور در مقابله با این ویروس منحوس گفت: بلافاصله پس از فرمایش‌های فرمانده معظم کل قوا تمامی مدیران و کارکنان وزارت دفاع در سازمان‌های تابعه در طرح مواسات، همدلی و کمک همدلانه مشارکت کردند.

وی با بیان اینکه برخی از اقلام توزیع شده جزو اقلام پرتقاضای بازار است، گفت: عمده این اقلام شامل برنج، حبوبات، رب گوجه فرنگی، روغن، تن ماهی، ماکارونی، چای و قند وشکر است که در قالب بسته‌های معیشتی اهدا می‌شود.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه کمک‌های معیشتی وزارت دفاع محدود به این ۲۰ هزار بسته نخواهد شد، افزود: در ایام ولیالی قدر و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز کارکنان و مدیران صنعت دفاعی با اهدای یک روز حقوق خود و جمع آوری دیگر کمک‌های خیرخواهانه گام دیگری در جهت حضور مومنانه و عملیاتی کردن شعار مواسات و همدلی بر خواهند داشت.

وزیر دفاع افزود: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و متخصصان و تلاشگران صنعت دفاع کشور نه تنها ضامن حفظ امنیت ملی و نظام اسلامی اند بلکه در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط، خالصانه در کنار ملت صبور و با اراده ایران اسلامی ایستاده اند و به این نقش آفرینی افتخار می‌کنند.

وزیر دفاع در پایان گفت: با لطف پروردگار متعال، عنایت اهل بیت و خاصه نگاه مهر آمیز قطب عالم امکان حضرت امام زمان (عج) و همدلی وهمیاری احاد ملت شریف ایران از این دوران سخت به سوی فردای روشن و امیدبخش عبور می‌کنیم و تنها خاطرات مهربانی‌ها و دستگیری‌ها به عنوان نماد استقامت و صبوری ملت ایران در تاریخ پرشکوه این کشور ماندگار می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: