اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 06 May 2020
در جلسه هیات دولت انجام شد؛
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ارائه گزارشی از روند بیماری کرونا در کشور، ، در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی از موافقت آن وزارتخانه با صادرات تجهیزات پزشکی مربوط به پیشگیری و مقابله با کرونا که مازاد بر نیاز کشور می باشد، خبر داد.
صادرات تجهیزات پزشکی مازاد بر نیاز کشور برای پیشگیری و مقابله با کرونا
به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهور در این جلسه، دستورات لازم را برای تأمین و ذخیره احتیاطی تجهیزات پزشکی و نحوه صادرات اقلام مازاد بر نیاز کشور صادر کرد.

تصویب پروتکل بین ایران و شورای فدرال سوئیس به منظور اصلاح موافقتنامه مربوط به اجتناب از اخذ مالیات مضاعف

هیات دولت در ادامه، پروتکل بین دولت جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوئیس را به منظور اصلاح موافقتنامه مربوط به اجتناب از اخذ مالیات مضاعف در مورد مالیات های بر درآمد و سرمایه، به تصویب رساند.

گفتنی است، این پروتکل به منظور اصلاح موافقتنامه ۵ آبان ۱۳۸۱ هجری شمسی (۲۷ اکتبر ۲۰۰۲) میان این دو کشور برای اجتناب از اخذ مالیات مضاعف در ارتباط با مالیات‌های بر درآمد و سرمایه در یک مقدمه و (۸) ماده، تصویب و اجازه مبادله اسناد آن داده شد.

 تعیین نماینده و اعلام‏ نظر دولت درخصوص طرح های نمایندگان مجلس شورای اسلامی

هیات دولت همچنین ضمن اعلام نظر در خصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نماینده خود را برای پیگیری این موضوعات تعیین کرد
نام:
ایمیل:
* نظر: