اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 05 May 2020
استاندار مرکزی
استاندار مرکزی با بیان اینکه پروژه انتقال آب از چشمه هفتیان به تفرش یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های آبرسانی استان است، گفت: این پروژه در حال حاضر فعال بوده و امکان اتمام آن در دولت دوازدهم وجود دارد و می‌توان با تخصیص ۱۰۰ درصدی منابع تا پایان بهار سال ۱۴۰۰ پروژه را در دولت تدبیر و امید به پایان رساند.

آبرسانی هفتیان به تفرش از بزرگترین پروژه‌های استان مرکزی است

به‌گزارش عصرپرس به نقل از وزارت نیرو، "سیدعلی آقازاده" در آیین افتتاح پروژه‌های صنعت آب و برق استان که با حضور وزیر نیرو انجام شد، با اشاره به راه‌اندازی پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سطح کشور، بیان کرد: این پویش امیدواری در بین مردم را افزایش داده است و این حضور در استان‌ها و افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها دلگرمی و امید مردم را بیشتر می‌کند.

وی تصریح کرد: سفر به استان‌ها و اطلاع رسانی درخصوص خدمات و تلاش‌هایی که علیرغم همه فشارهای سیاسی و اقتصادی توسط دولت انجام می شوند، اقدام مثبتی است و مردم باید از عملکرد دولت آگاه شوند.

استاندار مرکزی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: ایران در مبارزه با کرونا کارنامه موفقی از خود نشان داد که زبانزد کشورهای دنیاست، در حالی که کشورهای مدعی قدرت و ثروت به شرایط ناچاری رسیدند و متاسفانه مردمشان مثل برگ خزان از بین رفتند، اما در ایران با هماهنگی و انسجام دولت و ملت بیماری تحت کنترل درآمد.

وی با اشاره به جلسه پنج ماه پیش مدیران استان با وزیر نیرو و بیان موضوعات مرتبط با صنعت آب و برق استان مرکزی تصریح کرد: در این جلسه تصمیماتی اتخاذ شد که بخشی از آنها تاکنون اجرایی شده است. دستور اجرایی ماده ۵۶ جهت انتقال آب از سد کوچری به ساوه انجام شده است و امیدواریم دستور انجام مراحل پایانی پروژه نیز داده شود و امسال شاهد اعمال این ماده برای پروژه انتقال آب به ساوه باشیم.

آقازاده تخصیص حقابه از سد ۱۵ خرداد دلیجان که مدیریت و منابع آب آن در اختیار استان قم است را مطالبه استان مرکزی دانست و گفت: در جلسه کمیته تخصیص آب وزارت نیرو موضوع مطرح شده است و خواستاریم که دستور تخصیص این حقابه ابلاغ شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: