اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 03 May 2020
مديرعامل شركت توانيرتاکید کرد:
طي مراسمي با حضور مديرعامل شركت توانير، ابوذر صالحي به عنوان مديركل دفتر روابط عمومي و امور بين الملل توانير معرفي و از بيش از يك دهه خدمات بيژن قاسمي مديركل سابق اين دفتر تقدير شد.

لزوم بهره‌گيري از حداكثر ظرفيت روابط عمومي‌هاي صنعت برق در تابستانبه گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، در اين مراسم كه جمعي از اعضاي هيئت مديره شركت توانير حضور داشتند، مديرعامل شركت توانير نقش روابط عمومي را در اطلاع رساني و انعكاس مناسب تلاش‌هاي مجموعه برق كشور، به‌ويژه در شرايط حساس كنوني و با توجه به نقشي كه اين صنعت زيربنايي در استقلال، امنيت، رفاه، توليد و اشتغال كشور ايفا مي‌كند، حايز اهميت دانست.

محمدحسن متولي‌زاده اهميت آشنايي و شناخت بدنه مديريتي صنعت برق در انعكاس موفق تلاش‌هاي مجموعه برق كشور را مورد تاكيد قرار داد و استفاده از ظرفيت شركت‌هاي صنعت برق را بزرگ‌ترين نقطه قوت توانير عنوان كرد و گفت: بايستی با توجه به نزديك شدن پيك تابستان و افزايش سطح انتظارات جامعه، حداكثر استفاده از اين ظرفيت به عمل آيد.

مديرعامل توانير با قدرداني از زحمات  بيژن قاسمي و آرزوي توفيق براي مديركل جديد روابط عمومي و امور بين الملل توانير، همكاري با صدا و سيماي جمهوري اسلامي به ويژه بخش خبري طي تابستان گذشته را كه با همكاري دكتر رجبي مشهدي معاون برنامه‌ريزي و امور اقتصادي و مهندس غلامعلي رخشاني‌مهر معاون هماهنگي توزيع توانير به بار نشست، از تدابير موثر روابط عمومي توانير برشمرد و سرعت بخشي به تلاش‌ها در اين عرصه، همچنين  بهره‌گيري از ظرفيت شبكه‌هاي مجازي با توجه به نزديك شدن ايام پيك شبكه را مورد تاكيد قرار داد.

در اين مراسم بيژن قاسمي مديركل سابق روابط عمومي و امور بين الملل توانير گزارشي از عملكرد بخش‌هاي مختلف دفتر روابط عمومي طي دوران تصدي اين مسئوليت ارايه داد.

در ادامه، ابوذر صالحي مديركل روابط عمومي و اموربين الملل توانير به تبيين خلاصه‌اي از مجموعه اهداف و برنامه‌هاي مد نظر در دو سرفصل شامل تعهدات اصول اخلاقي و منشور فرهنگ سازماني و برنامه‌هاي اجرايي پرداخت و احساس افتخار همكاران روابط عمومي، اعتماد و مشاركت فعال مردم و ذينفعان با برنامه‌هاي شركت توانير در حوزه مديريت مصرف و استفاده صحيح و اصولي از نعمت برق، همچنين تلاش در جهت هم افزايي و استفاده از ظرفيت روابط عمومي‌هاي صنعت برق را از اهداف و برنامه‌هاي كاري اين دفتر ذكر كرد.

در پایان، حكم انتصاب ابوذر صالحي به سمت مديركل روابط عمومي و امور بين الملل از سوي مديرعامل شركت توانير اعطا و طي لوح‌هاي جداگانه از زحمات بيژن قاسمي و خليل ظريفي خامنه سرپرست سابق روابط عمومي و امور بين الملل توانير تقدير شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: