اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 02 May 2020
معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده براساس زندگینامه زنده یاد طاهره صفارزاده مسابقه طرح و ایده فیلمنامه نویسی برگزار می کند.

فراخوان طرح فیلمنامه دانشجویی برای مستند زندگی طاهره صفارزاده

به گزارش عصرپرس به نقل از معاونت امورزنان وخانواده، این اقدام فرهنگی به منظور حمایت از ایده دازان و مستندسازان دانشجو و دانشگاهی کشور با هدف آشنایی با زندگی شاعر، مترجم و نویسنده معاصر دکتر طاهره صفارزاده انجام شده و از سوی این معاونت با همکاری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و روزنامه اطلاعات برگزار می شود.

این معاونت از دانشجویان عزیز دعوت می کند ایده و طرح خود را برای ساخت فیلم مستند حداکثر ۳۰ دقیقه ای به همراه رزومه کاری به دبیرخانه مسابقه به نشانی: خیابان کریم خان‌زند خیابان استاد نجات اللهی، بین خیابان لباف و سپند، شماره ۱۶۲، طبقه ششم واحد روابط عمومی و یا پست الکترونیکی روابط عمومی به نشانی women@iripo.ir  ارسال کنند.

کتاب «زندگی نامه و خدمات علمی و فرهنگی مرحومه دکتر طاهره صفارزاده» از انتشارات انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، به عنوان مرجع پیشنهاد می‌شود که در صورت نیاز و برای تهیه آن می توانند با  تلفن ۶۶۴۰۹۱۰۱ تماس بگیرند.

مهلت ارسال طرح یا ایده مستند تا اول تیرماه ۱۳۹۹

انتخاب و داوری آثار و اعلام برگزیدگان مسابقه در نیمه دوم  تیرماه ۱۳۹۹

اعطای ۳ جایزه ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومانی جهت اجرا به بهترین ایده و طرح

 


نام:
ایمیل:
* نظر: