اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 30 April 2020
روحانی در مراسم افتتاح سد شهدای ایلام:
رئیس جمهور با تبریک روز کارگر و قدردانی از تلاش وزارت نیرو و همه مهندسین و کارگران ایرانی تصریح کرد که هر چه داریم در سایه کار و تلاش ملت بزرگ ما و کارگران عزیز ما است.
هر چه داریم در سایه کار و تلاش ملت بزرگ ما و کارگران کشور است
به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح سد شهدای ایلام، با بیان اینکه مسأله آب همیشه مهم بوده و در مسأله ویروس کرونا یکی از مسایلی که مطرح است، مصرف آب است، گفت: با شیوع ویروس کرونا مصرف آب در کشور افزایش یافت و این موضوع در پیش بینی ها نبود و ضروری است که با پایان کرونا نیز به صورت بدبینانه این پیش‌بینی را برای مصرف آب داشته باشیم.

رئیس جمهور با قدردانی از موافقت رهبر معظم انقلاب با برداشت از صندوق توسعه ملی برای طرحهای آب و خاک، اظهارداشت: می‌خواهم از مقام معظم رهبری سپاسگزاری کنم که از آغاز دولت یازدهم در سال 93، نامه‌ای که خدمت ایشان نوشتم و حضوری هم توضیح دادم، ایشان موافقت کردند که از صندوق توسعه ملی برای طرح‌های آب و خاک مخصوصاً در مناطق مرزی و مناطق به اصطلاح گرمسیری استفاده کنیم.

 روحانی افزود: امیدوارم این طرح‌ها که کار عظیم و بزرگی برای مردم مناطق غربی کشور و از جمله مردم خوب، عزیز و دلاور استان ایلام است، ان‌شاء الله تا پایان امسال و پایان این دولت به اتمام برسند.

رئیس جمهور با اشاره به برنامه ریزی که برای سفر به استان ایلام و دیدار با مردم این استان داشت اما متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا به تاخیر افتاد، گفت: افتتاح این طرحهای بزرگ را در استان ایلام به همه مردم این استان تبریک می گویم و ان‌شاء الله مبارک باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: