اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 27 April 2020
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از نصب ۲۵۰۰ دوربین نظارتی و تردد شمار در جاده‌های سراسر کشور تا پایان تابستان خبر داد.

نصب ۲۵۰۰ دوربین و تردد شماردر جاده‌های کشورتا پایان تابستان

به گزارش عصرپرس به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری وزارت راه و شهرسازی با نیروی انتظامی، اعلام کرد: هم‌اکنون در جاده‌های کشور حدود ۴۶۰۰ دستگاه تجهیزاتی اعم از دوربین‌های تصویری و تردد شمار نصب شده و در حال بهره‌برداری است.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از نصب و راه اندازی ۲۵۰۰ دستگاه دیگر خبر داد و افزود: امید است تا پایان تابستان امسال ۲۵۰۰ دستگاه جدید اعم از دوربین تصویری و تردد شمار در جاده های کشور نصب شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از نصب ۷۰۰ دستگاه دیگر علاوه بر ۲۵۰۰ دستگاه در دستور کار، تا پایان امسال در جاده های برون شهری کشور خبر داد. با اعلام حسن نیا، تعداد تجهیزات جاده ای اعم از دوربین و تردد شمار تا پایان امسال در تمامی جاده های کشور به ۷۸۰۰ دستگاه، خواهد رسید.

حسن‌نیا خاطرنشان کرد: با نصب بیش از ۷۰۰۰ دوربین و تردد شمار در تمامی جاده های کشور، نظارت دوربین‌های سازمان راهداری تمامی کشور را تحت‌پوشش قرار می‌دهد.

وی از ویژگی‌های نصب دوربین، تردد شمار و سایر تجهیزات را کاهش تصادفات جاده‌ای برشمرد و گفت: قراردادهای خرید دوربین‌ها،تردد شمار و سایر تجهیزات نظارتی ۳۰۰۰ میلیاردتومان هزینه برداشته که با همکاری بخش خصوصی بوده است. این اقدامات تحول اساسی در ترددها به ویژه تردد بار در کشور ایجاد می‌کند.

وی تشکیل بانک اطلاعاتی حمل و نقل جاده ای کشور را راهکاری مناسب برای کنترل قاچاق عنوان کرد و گفت: با سیستمی شدن شاهد تحرک اساسی در حمل کالای بدون بارنامه در کشور بودیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: