اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 22 April 2020
وزیر نیرو در چارچوب ادامه پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، از سفر به استان ایلام در دومین هفته این پویش در سال 99 خبر داد و گفت: 22 هزار و ٢٠٠ هکتار شبکه‌های اصلی آبیاری و زهکشی در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

ایلام، ایستگاه دوم قطار پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سال 99

به‌گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، رضا اردکانیان اظهار داشت: همانگونه که در هفته قبل اعلام شد، پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سال 99 هم کار خود را ادامه می‌دهد. ان‌شاء‌الله امسال هم در #ساخت_‌و_‌سازها و هم در #ساز_و_کارها پروژه‌های مهمی را در مجموع به تعداد 250 پروژه به نقطه بهره‌برداری می‌رسانیم.

وی خاطرنشان کرد: از جمله این پروژه‌ها، شبکه‌های اصلی آبیاری و زهکشی هستند که امسال برنامه‌های وسیعی برای به بهره‌برداری رساندن این شبکه‌ها با همکاری وزارت جهاد کشاورزی داریم و نقش آن را در سبز کردن اراضی کشاورزی و تولید مواد غذایی در سال جهش تولید و هم امنیت غذایی که برای ما همواره مهم است، شاهد خواهیم بود.

اردکانیان گفت: بعد از استان تهران، هفته آینده و همزمان با حلول ماه مبارک رمضان به استان ایلام می‌رویم و 22 هزار و 200 هکتار اراضی آبیاری و زهکشی را افتتاح می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این اراضی سطح وسیعی را زیر کشت می‌برد، از بهره‌برداری یک سد مخزنی در چارچوب سفر به استان ایلام خبر داد.

وزیر نیرو اظهار کرد: برای مجموعه طرح‌های آماده بهره‌برداری در استان ایلام 1100 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: