اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 22 April 2020
لاریجانی با صدور پیامی
رییس مجلس شورای اسلامی با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،گفت: سپاه پاسداران بازوی توانمند اقتدار و امنیت نظام و سرمایه‌ای پایان ناپذیر و همیشگی برای ملت شریف ایران است .

سپاه پاسداران بازوی توانمند اقتدار و امنیت نظام است

به گزارش عصرپرس از خانه ملت، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی همزمان با فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیامی خطاب به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه با تبریک فرارسیدن این روز مبارک به آحاد فرماندهان، مسئولین و پاسداران سرافراز انقلاب اسلامی تاکید کرد: حضور ارزشمند سپاه در عرصه های خطیر خدمت و پشتیبانی از ملت شریف در مواقع بحرانی کشور از جلوه های ایثار و روحیه جهادی پاسداران سرافراز  است که همواره یاوری  قدرتمند برای مردم بوده اند.

متن پیام رییس مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

تشکیل و پایه ریزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه و برخاسته از نهضت اسلامی ضد استعمار و استکبار از اولین اقدامات مبارک و دستاوردهای بسیار ارزشمند نظام جمهوری اسلامی است‌.

بدون شک تشکیل این نهاد مردمی و انقلابی  و برآمده از  نظام اسلامی به عنوان نماد و جلوه  اقتدار ملت شریف ایران در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی در تمامی برهه ها موجب  استقرار و ارتقای  امنیت و ثبات در کشور و منطقه و مقابله با تهدیدات و جنگ افروزی های متخاصمان ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای نظام بوده است.

همه آحاد ملت شریف ایران،  همواره پشتیبان و قدردان حماسه‌آفرینی ها و ایثارگری های فرزندان رشید و برومند خود در سپاه پاسداران بوده  و آگاهانه به اهمیت آن واقفند.

حضور ارزشمند سپاه در عرصه های  خطیر خدمت و پشتیبانی از ملت شریف در مواقع بحرانی کشور از جلوه های ایثار و روحیه جهادی پاسداران سرافراز  است که همواره یاوری  قدرتمند برای مردم بوده اند.

این نهاد انقلابی با خدمات ارزنده و کارآمدی خویش، همواره دستاوردهایی گرانسنگ برای ملت داشته است که حضور در دوران هشت ساله دفاع مقدس و عرصه های سازندگی و نقش آفرینی در مناطق محروم برای دستیابی به آبادانی و  پیشرفت از مهمترین نمونه‌های اقدامات سپاه در کنار اقدامات نظامی و امنیتی  است .

سپاه پاسداران بازوی توانمند اقتدار و امنیت نظام و سرمایه‌ای پایان ناپذیر و همیشگی برای ملت شریف ایران است .

مردم ایران همواره قدردان تلاش های مجاهدانه و ایثارگری های به یادماندنی سپاه خواهند بود و فداکاری ها و  رشادت‌های آنان را از یاد نخواهند برد .

اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته به محضر فرماندهی کل قوا  و جنابعالی،  آحاد فرماندهان ، مسئولان و  پاسداران سرافراز،امیدوارم با عنایات حضرت بقیه الله العظم (عج) همواره شاهد حضوری پرشور و حماسی این نهاد انقلابی و  پاسداران قهرمان کشور در عرصه دفاع از ارزش ها و  آرمان های انقلاب اسلامی باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: