اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 20 April 2020
سخنگوي صنعت برق اعلام کرد:
سخنگوي صنعت برق، گفت: شركت توانير در راستاي رفاه حال مشتركين برق، امكان قرائت كنتور و ارسال اطلاعات مصرف برق توسط مشترك را از طريق درگاههاي ديجيتال فراهم نموده است.

اجراي طرح خوداظهاري و قرائت كنتورهاي برق توسط مشتركانبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از توانير، مصطفي رجبي برق با اشاره به اين كه شركت توانير در راستاي رفاه حال مشتركان برق، امكان قرائت كنتور  و ارسال اطلاعات مصرف برق توسط خود مشتركان را از طريق درگاههاي ديجيتال فراهم نموده است، تاكيد كرد: استفاده از اين امكان كاملا اختياري است و در صورتي كه مشتركان تمايل به استفاده از اين روش نداشته باشند، همكاران صنعت برق براي قرائت كنتور مراجعه خواهند كرد.

رجبي خاطرنشان كرد: مشتركاني كه هنگام مراجعه مامور در محل حضور ندارند و يا به هر دليلي تمايل ندارند مامورين قرائت به محل مراجعه نمايند، مي توانند پس از دريافت پيامك شركت توزيع و در بازه زماني مشخص شده در پيامك ارسالي ، اطلاعات مصرف را از طريق سايت اينترنتي  www.saapa.ir و يا اپليكيشن خدمات غيرحضوري برق كه از سايت شركت هاي توزيع قابل دريافت است، اعلام نمايند.

سخنگوي صنعت برق ادامه داد: در همين راستا شركت هاي توزيع پس از بررسي و صحت سنجي اطلاعات مصرف ، قبض برق را صادر خواهد نمود.

وي گفت: بديهي است درصورت عدم ارسال اطلاعات و يا ارسال اطلاعات نادرست مامورين طبق روال قبل جهت قرائت مراجعه خواهند نمود.

رجبي ياداور شد:  باتوجه به امكانات ويژه پيش بيني شده در اپليكيشن خدمات غيرحضوري برق، از جمله امكان ارسال اطلاعات مصرف صرفا با عكس گرفتن از كنتور با گوشي همراه و ارسال آن در محيط نرم افزار و راهنمايي نحوه قرائت باتوجه به نوع كنتور ، توصيه مي شود اپليكيشن پيش بيني شده را در گوشي همراه نصب و از آن براي اين منظور استفاده شود.

سخنگوي صنعت برق با بيان اين كه اين نرم افزار علاوه بر فراهم نمودن امكان ارسال اطلاعات مصرف برق، امكان مشاهده و پرداخت قبض صادر شده را فراهم مي نمايد، خاطرنشان كرد: در آينده اي نزديك كليه خدمات (غيرحضوري ) فروش و پس از فروش شركت برق از طريق اين نرم افزار ارائه خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: