اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - 13 April 2020
مدیرپرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد:
مدیرپرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ایجاد بیش از 500 تخت نقاهتگاهی برای بیماران مبتلا به کووید 19 در این استان خبر داد و گفت: چهار بیمارستان تخصصی گلستان، فارابی، دکتر محمد کرمانشاهی و نسیم به مراقبت از بیماران اختصاص یافتند.
راه اندازی سامانه پاسخگویی مراقبت‌های پرستاری در منزل
به گزارش عصرپرس به نقل از وبدا، دکتر رضا پور میرزا، مدیرپرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این خبر اظهارداشت: تخت‌های نقاهتگاهی (مراکز مراقبت پرستاری بیماران پس از ترخیص) تاکنون در شهرهای کرمانشاه، پاوه، اسلام آباد، ثلاث و کنگاور  ایجاد شده است.

 وی افزود: در راستای مبارزه و مهار با کووید 19 از ابتدای تشخیص بیماری در استان، جامعه پرستاری در کنار سایر گروههای پزشکی وارد عرصه مبارزه با کرونا شده اند و تا کنون حدود 1700 نفر بستری شدند که از این تعداد 1421 نفر ترخیص شده و 169 نفر نیز در حال حاضر در بیمارستان های استان بستری هستند.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پرستاران در خط مقدم مبارزه با بیماری کووید 19 قرار دارند و از این رو 29 نفر از پرستاران استان در راه مهار این بیماران و کمک به بهبودی بیماران به این ویروس مبتلا شده اند.
پور میرزا از راه اندازی سامانه پاسخگویی مراقبت‌های پرستاری در منزل برای مردم استان خبر داد و گفت: شهروندان کرمانشاهی می توانند با تماس با شماره رایگان ۴۱۰۰ خدمات مشاوره رایگان دریافت کنند.

وی افزود: این سامانه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب پاسخگوی سوالات همشهریان است و هدف از راه‌اندازی این سامانه ارائه اطلاعات پرستاری ضروری و مهم به بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا که در منزل قرنطینه هستند، بوده است
نام:
ایمیل:
* نظر: