اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶
کد خبر: ۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۱۱ دی ۱۳۹۵ - 31 December 2016
دریافتی ریاست اداره عملیات زمینی ستاد کل نیروهای مسلح 5 میلیون و 250 هزار تومان است.
حقوق یک سردار سپاه چقدر است؟

عصرپرس: «سید مرتضی میریان» از سرداران سپاه پاسداران که اینک ریاست اداره عملیات زمینی ستاد کل نیروهای مسلح را برعهده دارد در گفتگو با بخش خبری شبکه دو سیما به موضوع شایعه ارتباط وی با بابک زنجانی و میزان حقوق دریافتی‌اش اشاره کرد.

سردار میریان گفت: طبق گفته امام(ره) این مملکت روزی باید بترسد که مدیرانش خود را تافته جدابافته بدانند و حقوق‌های نجومی بگیرند.

وی  در پاسخ به این سؤال که خود شما چقدر حقوق می گیرید، دریافتی خود را 5 میلیون و 250 هزار تومان اعلام کرد.

این فرمانده سپاهی نیروهای مسلح در خصوص برخی شایعات پیرامون همکاری‌های سپاه با بابک زنجانی به عنوان متهم بزرگ نفتی در کشور نیز خاطرنشان کرد: البته این شایعه را در مورد بنده هم به کار بردند و عکسی را برای اولین بار یک سایت انگلیسی منتشر کرد و مدعی رابطه بنده با بابک زنجانی شد اما آن عکس مربوط به اعطای درجه به شهید -محمد- غفاری (از شهدای یگان صابرین که در مقابله با پژاک به شهادت رسید) بود و به دلیل شباهت ظاهری این شهید بزرگوار با آن فرد، مدعی چنین ارتباطی شده بودند.

به گزارش فارس، سردار سید مرتضی میریان متولد آبادان، از سال 58 به عضویت در سپاه پاسداران در آمده و تاکنون در مناصب مختلفی از جمله فرماندهی سپاه آبادان، فرماندهی یگان صابرین، جانشینی معاونت عملیات نیروی زمینی سپاه و ریاست اداره عملیات زمینی ستاد کل نیروهای مسلح خدمت کرده و دارای 3 فرزند است.

پایان/


نام:
ایمیل:
* نظر: