اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - 07 April 2020
معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده براساس سیاست دولت در پاسخگویی و شفافیت، همواره سعی داشته اخبار و اطلاعات مربوط به فعالیت خود را به مردم گزارش دهد و در قبال ابهامات روشنگری کند.
به گزارش عصرپرس، معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده دربیانیه ای اعلام کرد: متاسفانه در فضای سیاسی و اجتماعی کنونی، تهمت زدن برای برخی رویه شده است. معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده براساس سیاست دولت در پاسخگویی و شفافیت، همواره سعی داشته اخبار و اطلاعات مربوط به فعالیت خود را به مردم گزارش دهد و در قبال ابهامات روشنگری کند. اما جریانی در فراسوی مرزها با هدف نفرت پراکنی و سلب اعتماد، مطالب خلاف واقعی را مطرح می کند که ساخته و پرداخته اذهان بیمار یا با انگیزه کیسه های دوخته شده است. تاسف بارتر اینکه برخی در داخل اکاذیب آنها را بازنشر می دهند.  

بنابراین لازم است تاکید شود که کلیه فعالیت های معاونین و مدیران معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در هماهنگی با دستگاههای متولی مانند وزارت امور خارجه و دستگاههای نظارتی بوده، براساس قوانین جاری همه مدیران این معاونت تابعیت ایران را داشته و هیچ مدیر دو تابعیتی در هیچ سطحی از معاونت حضور ندارد. دشمنان ایران عزیز و جمهوری اسلامی باید بدانند از ایجاد چنین فضایی طرفی نخواهند بست. چون مردم ایران آگاه و هوشیار بوده و خوشبختانه در فضای مجازی نیز شناخت و مهارت های لازم برای مقابله با اخبار جعلی و دروغ رو به تزاید است. 

نام:
ایمیل:
* نظر: