اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - 02 April 2020
رحمانی فضلی تاکید کرد؛
وزیر کشور اعلام کرد: همکاری مردم بعد از ۲۰ فروردین برای مهار کامل کرونا باید ادامه داشته باشد.
همکاری مردم تا مهار کامل کرونا ادامه یابدبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس از صدا و سیما، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه نشست کمیته انتظامی اجتماعی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: این بیماری به خاطر عدم رعایت یا بی مبالاتی‌هایی که ممکن است صورت گیرد می‌تواند با همان شیب افزایشی ادامه پیدا کند، پس تا نهایت موضوع یعنی زمان کشف دارو و واکسن موثر و اقدامات بالای بهداشتی ما با این خطر در جامعه مواجه هستیم.

وی ادامه داد: تنها راه مقابله با این بیماری در شرایط فعلی فاصله اندازی اجتماعی و فیزیکی در جامعه است تا اطمینان صددرصد ایجاد شود.

وزیر کشور همچنین افزود: دوستان ما در وزارت بهداشت اصرار دارند تمام ملاحظاتی که تاکنون از طرف مردم رعایت شده است باید ادامه داشته باشد.
وزیر کشور تاکید کرد: همکاری مردم بعد از ۲۰ فروردین برای مهار کامل کرونا باید ادامه داشته باشد.

وی افزود: اگر بازفعالیت در حوزه‌های مختلف اتفاق بیافتد به معنای رفع معضل کرونا یا کنترل قطعی آن نیست.

رحمانی فضلی ضمن اشاره به افزایش تسلط کادر درمانی کشور گفت: از آن جا که آگاهی‌های عمومی هم بالا رفته و نحوه آشنایی پزشکان و پرستاران ما با این ویروس هم بیشتر شده است، قطعا مدیریت این بیماری آسان‌تر خواهد شد.

رحمانی فضلی در ادامه با تشکر از ناجا، بسیج، وزارت بهداشت، استانداران و فرمانداران گفت: امیدواریم این همکاری تداوم داشته باشد تا بتوانیم در ادامه راه در کنترل بیماری موفق شویم.
 
 فعالیت‎ های مناسب در طرح فاصله گذاری اجتماعی 
عبدالرضا رحمانی‌فضلی گفت: گزارشی از فعالیت‌های اقتصادی و بحث نظارت بر اصناف مطرح شد و وزارت بهداشت نیز گزارش از فعالیت خود ارائه کرد.

وی ضمن تشکر از مردم بابت همکاری در اجرای پروتکل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا تصریح کرد: تصور ما از اجرای این طرح این میزان موفقیت نبود.

وزیر کشور افزود: ما یک فضای عدم اجرا و همکاری را همیشه در طرح هایمان پیش بینی می‌کنیم در حالی که این بار با آگاهی، ​اطلاع و همکاری خوب مردم مان هیچ خلائی را در اجرای این طرح ندیدیم به ویژه در روز طبیعت که یکی از نگرانی‌های مان بود مردم به خوبی همکاری کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: