اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - 31 March 2020
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکر از اهالی رسانه به خاطر اطلاع‌رسانی درست و به موقع از دوران شیوع ویروس کرونا و چگونگی مقابله با آن خواستار تلاش بیش از پیش رسانه‌ها در کنار مدافعان سلامت برای عبور از این بحران شد.
تدوام جهاد رسانه‌ای در کنار جبهه خدوم مدافعان سلامتبه گزارش سرویس فرهنگی عصرپرس به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن نامه سید عباس صالحی آمده است:

«با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، یادآور می‌شود که میهن عزیزمان ایران، در یک ماه و نیم اخیر با ابتلای دشواری مواجه است که تاریخ ایران بلکه جهان در یک قرن اخیر به خاطر نداشته و ندارد. در این دوره سخت، همکاران خوب رسانه‌ای اعم از مدیران و خبرنگاران ملی و استانی در آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی و تولید محتوای مناسب این دوره پویش عظیم رسانه‌ای داشته و دارند.

اینجانب از تمامی ایشان سپاس ویژه خود را ابراز می‌دارم. با اهتمام آنان، هم‌اکنون موضوعات گوناگون مورد نیاز آموزشی، بهداشتی و.... با شناخت هموطنان همراه است و آمادگی روانی و اجتماعی عمومی رو به افزایش است. نمونه‌های آن را در موضوعات مشارکت مردم در خودداری از سفرهای نوروزی( که با ۶۰ تا بیش از ۸۰درصد کاهش نسبت به سال قبل همراه بود) و نیز در همراهی آنان با طرح "فاصله‌گذاری اجتماعی” مشهود و عیان است. بی‌تردید در این آگاهی و همراهی عموم، سهم رسانه‌های کشور بسیار جدی و اساسی بوده است.

اینجانب، بار دیگر از این "جهاد رسانه‌ای” در سطح ملی و استانی تقدیر داشته و انتظار آن دارم که این همگامی با جبهه خدوم مدافعان سلامت بیش از گذشته تدوام یابد و در فرصتی نزدیک، ایران امن، سالم و مقتدر را در فرا راه خویش داشته باشیم.».
نام:
ایمیل:
* نظر: