اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - 29 March 2020
رحمانی در بازدید از چند فروشگاه‌ بزرگ سطح شهر تهران:
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای تامین اقلام و کالاهای مرتبط با درمان و پیشگیری بیماری کرونا کار جهادی انجام شد و بسیاری از کارخانجات ما برای تولید این اقلام تغییر خط تولید داده‌اند.
کار جهادی برای تامین کالاهای مرتبط با کرونا انجام شدبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، رضا رحمانی برای بررسی روند توزیع و عرضه کالا از چند فروشگاه‌ بزرگ شهر تهران بازدید کرد و در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر موجودی مناسب کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های سطح کشور، بیان کرد: تعدادی از شعب فروشگاه‌ها برای عرضه مناسب و تامین مایحتاج مردم در این شرایط و ایجاد اطمینان در جامعه، شبانه روزی شده اند و حتی ظرفیت کافی برای شبانه روزی شدن تعداد بیشتری از شعب فروشگاهی نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه مردم عزیز ما بسیار مدیریت شده و با فرهنگ بالا نسبت به خرید و تامین مایحتاج عمومی خود اقدام کرده اند، افزود: اما متاسفانه برخی در فضای مجازی علاقه‌ای به حفظ آرامش بازار ندارند و سعی در برهم زدن این آرامش دارند‌.

کمبودی در تامین اقلام ضروری عید و ماه مبارک رمضان نداریم
وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: انبارهای کالاهای استراتژیک موجودی کافی دارد و تمام کالاهای اساسی از گندم گرفته تا سایر اقلام اساسی ذخیره شده است و برای اقلام ضروری ایام نوروز و ماه مبارک رمضان کمبودی وجود نخواهد داشت.

کار جهادی برای تامین کالاهای مرتبط با کرونا انجام شد
رحمانی همچنین یادآوری کرد: با ورود ویروس کرونا مشکلاتی در تامین برخی اقلام به وجود آمد که با برنامه ریزی های انجام شده اکنون روند مناسبی طی شده و به زودی کاملا برطرف می‌شود . شایان ذکر است که کار جهادی برای تامین اقلام و کالاهای مرتبط با درمان و پیشگیری این بیماری انجام شد که حتی بسیاری از کارخانجات ما برای تولید این اقلام تغییر خط تولید داده‌اند.

مردم اخبار را از منابع معتبر مانند صدا و سیما دنبال کنند
وی همچنین بیان کرد: خود مردم با حضور در بخش‌های مختلف کشور می توانند مهمترین بخش در ارزیابی وضعیت کشور باشند و این نکته را توجه داشته باشند که برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی چندان قابل استناد نبوده و بهتر است به منابع مطمئن‌تری از جمله صدا و سیمای جمهوری اسلامی توجه کنند و اخبار خود را از منابع معتبر دنبال کنند.

وزیر صمت با تاکید بر برنامه ریزی‌های انجام شده برای تامین نیاز‌های مردم بیان کرد: حتی تخفیف‌های مناسبی برای ایام نوروز اعمال شده و شرایط مناسبی بر کشور حاکم است و به امید خدا با سربلندی از این مشکلات عبور خواهیم کرد.

کاهش ۷ درصدی شکایات مردمی نشانگر افزایش رضایتمندی مردم است
وی با تاکید بر نظارت مداوم سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بر بازار و رصد قیمت‌ها، بیان کرد: نظرات و شکایات مردم یکی از معیار‌های اصلی ما برای ارزیابی اوضاع محسوب می‌شود و تعداد شکایات مردمی ۷ درصد کاهش پیدا کرده است که این نشان از افزایش رضایت مردم و کاهش موارد تخلف دارد
نام:
ایمیل:
* نظر: