اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - 29 March 2020
در تماس تلفنی با پنج استاندار صورت گرفت؛
معاون اول رییس جمهور در تماس تلفنی با استانداران سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، کرمان و بوشهر، بر ضرورت آمادگی همه جانبه آنان برای مدیریت بارش‌های و مهار سیل تاکید کرد.

جهانگیری بر آمادگی همه جانبه برای مدیریت بارش‌ها و مهار سیل تاکید کرد

به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری در این تماس های تلفنی که صبح امروز (یکشنبه) انجام شد، با اشاره به بارش های شدید و احتمال جاری شدن سیل، آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها، از استانداران این استان‌ها خواست، پیش بینی های لازم را انجام دهند تا خسارات و آسیب ها به منازل مسکونی و زیرساخت ها به حداقل ممکن کاهش یابد.

معاون اول رییس جمهور همچنین در این تماس های تلفنی در جریان آخرین تعداد مبتلایان، بهبودیافتگان و جانباختگان بیماری کرونا در این استان‌ها قرار گرفت و از آخرین اقدامات برای مدیریت و مقابله با این بیماری و نیازهای هر استان به امکانات و اقلام بهداشتی و درمانی مطلع شد.

استانداران سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، کرمان و بوشهر نیز در این تماس های تلفنی، گزارشی از آخرین وضعیت بارش ها ارائه کردند و از آمادگی استان برای مدیریت سیل و کمک رسانی به سیل زدگان خبر دادند.

استانداران این پنج استان همچنین به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت استان در مقابله با ویروس کرونا پرداختند و توضیحاتی در خصوص تعداد افراد بستری، ترخیص شدگان و جانباختگان ارائه کردند.

معاون اول رییس جمهور همچنین پیش از تماس با این استانداران، در مکالمه تلفنی با رییس سازمان هواشناسی، از آخرین وضعیت شرایط جوی کشور و پیش بینی بارش ها در روزهای آینده مطلع شد و از این سازمان خواست هشدارها و توصیه های لازم را به صورت مستمر به مردم و مسوولین اطلاع رسانی کند تا تمهیدات لازم اندیشیده و از میزان بروز خسارات کاسته شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: