اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - 25 March 2020
مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو عنوان کرد:
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو، آخرین وضعیت شبکه آبرسانی پنج استان‌ سیل‌زده را تشریح و از پایداری شبکه برق استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و بوشهر به‌دست گروه‌های عملیاتی خبر داد.

تشریح آخرین وضعیت شبکه آبرسانی 5 استان‌ سیل‌زده

به گزارش عصرپرس به نقل از وزارت نیرو، میثم جعفرزاده، مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو (امروزچهار‌شنبه) وضعیت شبکه برق تمامی روستاهای استان فارس را پایدار عنوان کرد و درخصوص شبکه آبرسانی این استان گفت: بخشی از شبکه آبرسانی شهر گله‌دار به علت تخریب ناشی از سیل در حال انجام تعمیرات بوده و پیش‌بینی می‌شود تا ۲۴ ساعت آینده شبکه این شهر نیز پایدار شود.

وی با بیان اینکه شبکه آبرسانی استان بوشهر هم به حالت عادی برگشته است، اظهار کرد: با تلاش تیم‌های عملیاتی، شبکه برق در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و بوشهر کاملا پایدار شده است.

جعفرزاده افزود: از ۴۱ روستای دچار قطعی آب استان هرمزگان، مشکل ۳۱ روستا حل شده و ۱۰ روستا باقی مانده است.

مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو در رابطه با وضعیت شبکه آب استان کرمان ادامه داد: از ۱۶۳روستای دچار قطعی آب، مشکل ۱۳۳ روستا حل شده و تلاش برای حل مشکل ۳۰ روستا ادامه دارد.

وی افزود: از ۳۸ روستای دچار قطعی آب استان سیستان و بلوچستان، مشکل ۲۸ روستا حل شده و ۱۰ روستا باقی مانده است.

مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو افزود: در استان هرمزگان نیز از ۱۲۵ روستای بدون برق، تنها دو روستا به علت عدم دسترسی، بی‌برق است که تلاش گروه‌های عملیاتی تا پایداری کامل شبکه در استان ادامه دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر: