اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - 25 March 2020
فرمانده نیروی زمینی سپاه اعلام کرد:
فرمانده نیروی زمینی سپاه از به کارگیری امکانات ۱۰ قرارگاه در رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و پاکسازی محیطی شهدای مدافع سلامت خبر داد.
به کارگیری ۱۰ قرارگاه در رزمایش سراسری دفاع بیولوژیکبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از صدا و سیما، سردار سرتیپ محمد پاکپور در آغاز رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و پاکسازی محیطی شهدای مدافع سلامت گفت: بیش از ۱۰۰ یگان نیروی زمینی سپاه برای پاکسازی و ضدعفونی کردن مراکز شناسایی شده، استفاده شده است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: این عملیات با به کارگیری همه ظرفیت‌های بیمارستانی ثابت و سیار نیروی زمینی و سپاه پاسداران در بیش از ۳ هزار نقطه کشور و به ویژه ۱۰۰ نقطه در تهران آغاز شد که در آن کار پاکسازی و ضدعفونی مراکز آلوده، انجام می‌شود.

سردار سرتیپ پاکپور گفت: همه اقدامات درمانی، بهداشتی، پاکسازی و ضدعفونی در راستای سیاست‌های ستاد مقابله با کروناست.

وی افزود: از یک ماه گذشته و همزمان با شیوع ویروس کرونا در ایران اقدامات اساسی را برای پاکسازی و ضدعفونی مراکز تفریحی، عمومی، فرودگاهی، پایانه‌های مسافری و بیمارستان‌ها از سوی یگان‌های جنگ نوین سپاه پاسداران و نیروی زمینی انجام داده ایم و بسیاری از این کار‌ها، اقدامات تخصصی جنگ نوین بود، زیرا هم تجربه و هم تخصص و تجهیزات آن را در اختیار داریم.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در ایران تاکنون بیش از هزار و ۱۵۰ تخت بیمارستانی از بیمارستان‌های ثابت نیروی زمینی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا اختصاص یافته که شامل بیش از دو سوم تخت‌های بیمارستانی ماست.

سردار سرتیپ پاکپور افزود: در شهر‌های کاشان، تهران، ارومیه، گرگان، بابل، اهواز، زاهدان، کرمانشاه و سنندج بیمارستان‌های سیار را علاوه بر اختصاص بیمارستان‌های ثابت برپا کردیم.
وی با بیان اینکه بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ تخت نقاهتگاهی ایجاد کردیم، گفت: این میزان قابل ارتقاء به ۵ هزار تخت نقاهتگاهی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: