اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - 18 March 2020
در دیدار رییس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی:
رییس مجلس شورای اسلامی از خدمات فعالانه شبکه نظام بانکی به مردم در شرایط بحران کرونا ‌قدردانی کرد.
رئیس مجلس از خدمات بانک‌ها در بحران کرونا قدردانی کرد
به گزارش عصرپرس به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی روز چهارشنبه در دیدار محمدرضا حسین زاده، رییس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و مدیرعامل بانک ملی ایران، از خدمات فعالانه شبکه نظام بانکی به مردم در شرایط بحران کرونا  قدردانی کرد.  

وی با اظهار همدردی و تسلیت به مناسبت جان باختن شماری از کارکنان خدوم‌ شبکه بانکی کشور بر اثر ویروس کرونا و در جریان روند خدمت به مردم، برای آنان رحمت واسعه و برای خانواده‌هایشان از خداوند متعال، خواستار صبر و شکیبایی شد.
رییس مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدامات بانک‌ ملی‌ ایران‌ و دیگر بانک‌های کشور در ارائه گسترده خدمات الکترونیک به مردم افزود: توسعه اینگونه خدمات، باعث کاهش مراجعات حضوری به شعب، پایین آمدن حجم ترددهای غیرضروری در شهرها و گامی موثر در قطع چرخه انتقال این این ویروس به حساب می‌آید.  

لاریجانی در این دیدار همچنین توصیه‌های لازم را به نظام بانکی برای مراعات هرچه بیشتر وضعیت صاحبان کسب و کار  و  امهال در بازپرداخت وام‌های آنان مطابق ضوابط جدید و مشکلات مالی ناشی از بحران کرونا ارائه کرد.

در  ابتدای دیدار حسین زاده رییس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و مدیر عامل بانک ملی، گزارشی از روند خدمات بانکی کشور و تسهیلات در نظرگرفته شده برای صاحبان صنایع و مشاغل با توجه به شیوع ویروس کرونا به رییس مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: