اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - 17 March 2020
معاون مسكن و ساختمان خبر داد
معاون مسكن و ساختمان ضمن اعلام مشاركت بيش از يك ميليون و ٣٣١ هزار نفر در مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملى مسكن، مشاركت متقاضيان مسكن را در ١٨ شهر جديد اعلام كرد.
ثبت نام ٨٧٤٩٨ متقاضى مسكن در ١٨ شهر جديد
به گزارش عصرپرس به نقل از وزارت راه و شهرسازى، محمود محمودزاده معاون مسكن و ساختمان روند ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملى مسكن را اعلام كرد.

معاون مسكن و ساختمان با اعلام اين مطلب كه آمار كل پيامك هاى دريافتى تا ظهر امروز ٢٧اسفند، ٨٠١ هزار و ٢٢٨ نفر است، ميزان ثبت نام از طريق سامانه اينترنتى به نشانى tem.mrud.ir را ٥٢٩ هزار و ٨٢٧ نفر برشمرد.

محمودزاده همچنين آمار ثبت نام كنندگان طرح اقدام ملى مسكن را در ١٨ شهرجديد طبق آخرين آمار، ٨٧ هزار و ٤٩٨ نفر برشمرد.

معاون وزير راه و شهرسازى در بيان جزييات تعداد نفرات و عناوين شهرهاى جديد، توضيح داد: در استان اصفهان در شهرهاي جديد بهارستان ٥٣٢١ نفر، در فولادشهر ١٢٦٢ نفر، در مجلسى نيز ٩٦ نفر ثبت نام كردند. همچنين در استان آذربايجان شرقى در شهر سهند ١٤٣٨٦ نفر و در استان البرز شهر هشتگرد ٢٠٣٩ نفر ثبت نام كرده اند.

به گفته وى، در استان سيستان و بلوچستان در شهر تيس ٩٧٠٣ نفر، در فارس شهر جديد صدرا ٢٢٧٦٨ نفر، در استان بوشهر در شهرهاي عاليشهر ٦١٨ و در شهر سيراف ١٩ نفر ثبت نام كردند.

همچنين در استان خراسان رضوى در شهرهاى گلبهار ٩٨٢ نفر و در استان بينالود ١٢٦ نفر، در استان خوزسان در شهرهاي رامين ٥٠ و در شيرين شهر هفت نفر ثبت نام كرده اند.

محمودزاده ادامه داد: در استان مركزى در شهرهاى مهاجران ٢٧٠ و اميركبير٤٠ نفر، در استان قم در شهر جديد اميركبير ١٠٠٥٣ نفر، در استان تهران در شهرهاى پرند ١٣٤٣٥، هشتگرد ٥٤٤٧ و ايوانكى ٣٨٤ نفر و در استان سمنان در شهر ايوانكى ٩٢ نفر ثبت نام كرده اند
نام:
ایمیل:
* نظر: