اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۷۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - 10 March 2020
معاون وزير نيرو در آیین افتتاح طرح‌های پویش هرهفته_الف_ب_ایران:
معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي گفت: تمام تلاش صنعت برق كشور براي ارائه كار مطلوب در جهت كسب رضايت مردم است.

ظرفيت نصب شده نيروگاه‌هاي كشور به 8 هزار و 350 مگاوات رسيد

به‌گزارش عصرپرس به نقل از وزارت نیرو ، همایون حائری صبح امروز سه‌شنبه در آیین افتتاح 25 طرح بزرگ بخش برق در پنج استان که در قالب بیستمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به ‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به بهره‌برداري 25 پروژه برق‌رساني در اين هفته از پويش با مجموع سرمايه گذاري 7 هزار و 204 ميليارد تومان اظهار داشت: در كنار اين پروژه‌ها و اقدام‌هاي سخت افزاري و نرم افزاري، ارتقاي دانش كار و استفاده از فناوري‌هاي پيشرفته بومي هم در ذات پروژه‌ها بوده كه در قالب اجراي آنها انجام شده است.

وي از جمله اين فناوري‌ها به نسل جديد توربين‌ها و ژنراتورها و سيستم‌هاي كنترل پيشرفته اشاره كرد و افزود: براي پياده سازي اين پويش، سه منبع بزرگ انرژي بزرگ هم در كنار خود داشتيم كه در انجام پروژه‌ها حرف اول و آخر را مي‌زد.

حائري تصريح كرد: منبع انرژي نخست كسب رضايت مردم بود كه بزرگترين سرمايه ماست و تمام تلاش ما براي ارائه كار در جهت رضایتمندی آنان است.

وي همكاران صنعت آب و برق، پيمانكاران و ديگر دست اندركاران اين صنعت و تامين كنندگان تجهيزات و صنايع پشتيبان را ديگر منابع انرژي صنعت برق در اجراي پروژه‌ها دانست و خاطرنشان كرد: با بهره‌برداري از پروژه‌هاي نيروگاهي جديد، ظرفيت نصب شده نيروگاه هاي كشور به 8 هزار و 350 مگاوات رسيد.


نام:
ایمیل:
* نظر: