اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - 09 March 2020
رئیس بیمارستان ولی عصر (عج):
۱۰۵ بیمار از ابتدای طرح ملی مبارزه با کرونا در بیمارستان ولی عصر (عج) رشت بستری شده‌اند که تاکنون ۵۰ درصد بیماران بهبود یافته و ترخیص شدند.
تاکنون ۵۰ درصد بیماران بهبود یافته‌اندبه گزارش سرویس اجتماعیعصرپرس از روابط عمومی ارتش، ناخدایکم پزشک ایمان امیری رئیس بیمارستان ولی عصر (عج) گفت: از میان مراجعه کنندگان به این بیمارستان، فقط ۱۰۵ بیمار مبتلا به کرونا تشخیص داده شده و بستری شدند.

وی اظهار داشت: این مراجعان به طور مستقیم یا از طریق مراکز درمانی تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی گیلان پذیرش شده‌اند که با همت کادر درمانی و راه‌اندازی بخش lCU و ونتیلاتور تنفسی خوشبختانه بیش از ۵۰ درصد از بیماران مداوا و ترخیص شدند.

رئیس بیمارستان ولی عصر (عج) تصریح کرد: با توجه به توافق صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی گیلان مبنی بر اختصاص ۸۰ تخت درمانی، تاکنون ۵۵ تخت عملیاتی شده است که امیدواریم با تقویت کادر درمانی، ظرفیت پذیرش و بستری به ۸۰ تخت افزایش یابد.

ناخدایکم امیری با اشاره به همکاری‌های صورت گرفته با نهاد‌های استانی، تصریح کرد: پزشکان متخصص و ناظران دانشگاه علوم پزشکی گیلان به صورت روزانه از بیماران و بخش‌های درمانی بازدید به عمل می‌آورند و آمار و نتایج نهایی به دانشگاه و اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارائه می‌شود. اقلام دارویی و حفاظت پزشکی نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی در اختیار بیمارستان قرار می‌گیرد.

 امیری در پایان ضمن امیدواری برای شکست ویروس کرونا، تاکید کرد: مردم توصیه‌های پزشکان را جدی بگیرند و اخبار را تنها از منابع رسمی به ویژه صدا و سیما دریافت کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: