اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - 24 February 2020
سردارنقدی
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:با وجود تحریم ها و بسته شدن مبادلات فنی به روی کشور، جوانان ما توانسته اند از خیلی از گردنه های مهم فنی عبور کرده و علم و فناوری لازم را به دست بگیرند.
با وجود تحریم هاجوانان ما توانسته‌اند از گردنه‌های مهم فنی عبور کنند
به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه نمایشگاه رونق تولید با اشاره به اینکه در این نمایشگاه شور و شعف در میان صنعتگران، دانشگاهیان و جوانان نخبه دیده می شود ، گفت: این نمایشگاه خیلی امید بخش است چرا که با وجود تحریم ها و بسته شدن مبادلات فنی به روی کشور، جوانان ما توانسته اند از خیلی از گردنه های مهم فنی عبور کرده و علم و فناوری لازم را به دست بگیرند.

سردار نقدی در ادامه گفت: جوانان ما نشان دادند که با استفاده از ظرفیت های موجود می توانند وابستگی کشور را به ارز و فروش نفت کمتر کرده و علاوه بر آن نیز اشتغالزایی بیشتری ایجاد کنند. 
معاون هماهنگی سپاه پاسداران با بیان اینکه چرا ۴۰ درصد از قطعات نفتی از خارج وارد می شود؟گفت: این در حالی است که با همت مدیریتی و اعتماد و خودباوری به جوانان کشور می توان استفاده حداکثری از تولیدات داخلی داشت و قله های فناوری را یکی پس از دیگری فتح کنیم و بخش اعظمی از فناوری را بومی سازی کرد.


خبرنگار: پروین مرادی

نام:
ایمیل:
* نظر: