اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - 24 February 2020
معاون فناوری رییس جمهور مطرح کرد:
معاون فناوری رییس جمهور گفت: با برگزاری نمایشگاه رونق تولید، بازار بزرگی در اختیار شرکتهای دانش بنیان در خصوص بومی سازی محصولا وارداتی قرار گرفته است.
با برگزاری نمایشگاه بازار بزرگی در اختیار شرکت ها قرار گرفته است
به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، سورنا ستاری معاون فناوری ریاست جمهوری در حاشیه نمایشگاه رونق تولید و امضای تفاهم نامه همکاری این معاونت با قرارگاه خاتم الانبیا با تقدیراز برگزاری چنین نمایشگاهی توسط قرارگاه خاتم الانبیا اظهار داشت: با برگزاری این نمایشگاه بازار بزرگی در اختیار شرکت ها قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به صحبت های سردارمحمد رییس قرار گاه خاتم الانبیا در خصوص بومی‌ سازی ۷ میلیارد دلاری خرید های خارجی در کشور گفت: لیست محصولات وارداتی تهیه و در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار داده شده تا بتوانند برای تولید محصولات مورد نیاز اقدام کنند.

ستاری در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه کیت های تست کرونا بومی سازی می شود، گفت: در حال حاضر تعدادی از شرکت های دانش بنیان در جهت ساخت کیت تست کرونا در حال فعالیت هستند اما در خصوص خبرهای مطرح شده در مورد ساخت این کیت ها توسط وزارت دفاع اطلاع چندانی ندارم اما این وزارتخانه سیستم فعالی در این خصوص دارد.

به گزارش عصرپرس، تفاهم نامه همکاری بین معاونت فناوری ریاست جمهوری با قرارگاه خاتم الانبیا با هدف ایجاد بستر های لازم در جهت اجرای پروژه های بزرگ حوزه نفت، گاز ، پتروشیمی ، فولاد و معدن و حمایت از ساخت داخل و کالای ایرانی در حاشیه نمایشگاه رونق تولید امضا شد.

خبرنگار: پروین مرادی 
نام:
ایمیل:
* نظر: