اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - 23 February 2020
استاندار كرمانشاه:
استاندار كرمانشاه گفت: تاکنون هیچ مورد مثبتی از کرونا در كرمانشاه مشاهده نشده است.
تاکنون هیچ مورد مثبتی از کرونا در كرمانشاه مشاهده نشده است
به گزارش عصرپرس به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ هوشنگ بازوند در نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه بهاره یکی از اولویت‌های استان است و فرصتی برای عرضه مستقیم و ارزان کالا به مردم محسوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به وجود خطر ابتلا به ویروس کرونا، امسال برگزاری نمایشگاه بهاره تنها با تایید کتبی دانشگاه علوم پزشکی و رعایت اصول ایمنی و بهداشتی برگزار می‌شود تا خدای ناکرده خطری متوجه سلامت شهروندان نشود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مورد مثبتی از ابتلا به ویروس کرونا در کرمانشاه گزارش نشده است؛ در ادامه عنوان کرد: هم اکنون ۵ مورد مشکوک در بیمارستان ویژه این بیماران تحت نظر کامل هستند که نمونه های آن‌ها برای آزمایش به تهران فرستاده شده است.

بازوند در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از فعالیت های خوب حوزه اقتصادی استانداری و سازمان صنعت و معدن استان برای تامین میوه و دیگر مایحتاج ضروری مردم در شب عید اظهار داشت: کرمانشاه در مقایسه دیگر استان ها از نرخ تورم بسیار بهتری برخوردار است که حاصل زحمات مدیران اقتصادی استان است‌.

وی تاکید کرد: موضوع تامین میوه شب عید با حساسیت و جدیت دنبال می شود زیرا جزو کالاهای اصلی سبد خانوار در ایام عید محسوب می شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: تاکنون ۱۰۰۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب با کیفیت خریداری شده است و در صورت اعلام نیاز بازار، طی روزهای آینده این میزان افزایش خواهد یافت تا در ایام عید مردم مشکل خاصی نداشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: